دبیرکل حزب آزادی گفت: برخی اصلاح‌طلبان تمایل به کاندیداتوری برای انتخابات ۹۶ دارند و می‌خواهند پا به پای روحانی به عرصه انتخابات ورود کنند.

به گزارش مرور نیوز مجید محتشمی دبیرکل حزب آزادی، درباره برنامه‌های انتخاباتی حزب متبوعش، گفت: ما تحت تشکیلات حزب آزادی به زودی ستاد انتخابات را برای ریاست‌جمهوری و شوراها تشکیل می‌دهیم. بیشتر رقابت در شوراهای اسلامی شهر به ویژه مراکز استان‌ها و کلان‌شهرها و به ویژه شورای شهر تهران است که در سیاست کلان کشور هم تأثیر دارد.

محتشمی درباره اختلاف اخیر بین شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، اظهار داشت: قرار بر این است که ائتلاف گسترده‌تری شکل بگیرد و ما هم ناظر بر آن ائتلاف فعالیت کنیم تا همه احزاب اصلاح‌طلب یک سازماندهی و منظومه فکری را دنبال کنند. مقدمات این کار در حال تشکیل است و انتظار داریم این اجماع شکل بگیرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره احتمال معرفی یک گزینه دیگر در کنار روحانی برای انتخابات 96، گفت: این کار در سال 92 هم انجام شد و اثر آن کنار رفتن عارف  بود و موجب شد سرمایه اجتماعی روحانی تقویت شود. برخی دوستان اصلاح‌طلب تمایل به کاندیداتوری دارند و می‌خواهند پا به پای روحانی به عرصه انتخابات ورود کنند و احتمال قوی این اتفاق خواهد افتاد.