نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور دستور تمدید بخشش جریمه وامهای زیر 100 میلیون را صادر کند.

به گزارش مرور نیوز، علی کاظمی نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه 10 اسفند) قوه مقننه در تذکری شفاهی گفت: متاسفانه موسسات مالی اخیرا مشکلات عدیده‌ای برای مردم ایجاد کرده‌اند.

وی ادامه داد: آقای روحانی رئیس جمهور هر چه سریعتر به دستگاه‌های ذیربط دستور دهند تا مشکلات مردم را حل کنند.

نماینده مردم فارسان و اردل در مجلس با خطاب قراردادن رئیس جمهور گفت: آقای روحانی به وزرای کشور، اقتصاد، دادگستری و رئیس بانک مرکزی دستور دهند تا مشکلاتی را که موجب بی‌اعتمادی مردم شده است، در اسرع وقت مرتفع کنند.

کاظمی همچنین ضمن تبریک به اصغر فرهادی برای کسب جایزه اسکار گفت: از مواضع وی درباره دریافت نکردن جایزه اسکار در آمریکا تشکر می‌کنم.

به گزارش تسنیم، محمد وحدتی نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس نیز در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: با اصلاح قانون بودجه سال 95 مقرر شد سود جریمه و تاخیر وامهای زیر 100 میلیون بخشیده شود.

وی ادامه داد: متاسفانه این قانون تاکنون از سوی بانکها اجرا نشده است و مدت اجرا شدن این قانون تا انتهای سال مالی جاری است که باید رئیس جمهور دستور تمدید این قانون برای سال آینده را صادر کند.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دیوان محاسبات نیز نظارت کاملی بر اجرای قانون داشته باشد و متخلفان را به دستگاه مربوطه معرفی کند.