آئین تکریم و معارفه فرمانده قدیم و جدید قرارگاه مین زدایی نیروی زمینی ارتش با حضور امیر کیومرث حیدری فرمانده نیرو برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در آئین تکریم و معارفه فرمانده قدیم و جدید قرارگاه مین زدایی این نیرو که امروز سه‌شنبه برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین مولفه‌های قدرت هر کشور نیروی انسانی آن کشور است.

وی افزود: در نگاه اسلامی به این موضوع که باید کرامت انسان حفظ شود، تأکید بسیاری شده و این حفظ کرامت نیز می‌تواند به وسیله خود انسان رعایت شود.
حیدری همچنین اظهار داشت: در زمان طاغوت تنها از لحاظ مادی به پرورش انسان‌ها توجه می‌شد، اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود ولی امر مسلمین و رهنمودهای ایشان، بستر رستگاری و رشد معنوی و روحانی انسانها فراهم شده است و اگر انسانی خواهان حرکت در مسیر رستگاری باشد، مسیر هموار و بستر مهیا است.
وی در ادامه گفت: نیروی زمینی ولایتمدار امتحان خود را در مسیر رشد معنوی به خوبی پس داده و گواه آن نیز تقدیم 46 هزار شهید به انقلاب و ولایت است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در وجود یک فرمانده باید جوهره رهبری باشد، نه اینکه فقط امر و نهی کند، بلکه باید دیدی جامع الشرایط نسبت به اطراف خود داشته باشد.
در این مراسم از زحمات امیر میسر ارجمندی فرمانده پیشین قرارگاه مین زدایی نیروی زمینی ارتش قدرانی و امیر مجتبی شهبازی به فرماندهی این قرارگاه منصوب شد.