تصاویر آماده سازی و شلیک موشک از سامانه موشکی اس 300 روسی در ایران، منتشر شد.

به گزارش مرور نیوز، آزمایش عملیاتی سامانه پدافند هوایی اس300 تحت عنوان رزمایش دماوند با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در میدان تیر یکی از یگان‌های پدافندی کشور انجام شد.

ارزیابی توانایی سامانه اس 300 در درگیری با اهداف دارای سطح مقطع راداری پایین، تهدید های بالستیک و بررسی میزان توانمندی تخصصی و عملی افسران جوان قرارگاه پدافندهوایی در به‌کارگیری این سامانه از اهداف رزمایش دماوند بود.

در رزمایش دماوند آزمایش کامل این سامانه توسط کارکنان ایرانی و با سناریوهای شبیه سازی شده مطابق با تهدید های روز دنیا تمرین و مراحل کشف، شناسایی، رهگیری و درگیری توسط سامانه اس300 انجام و عملکرد این سامانه در محیط جنگ الکترونیک مورد ارزیابی قرار گرفت و با شلیک موشک از این سامانه اهداف مورد نظر مورد اصابت قرار گرفته و منهدم شدند.

در ذیل، تصاویری از آماده سازی و شلیک موشک از سامانه موشکی اس 300 در ایران را مشاهده کنید:

گزارش تصویری/ آماده سازی و شلیک موشک از اس 300 روسی در ایران گزارش تصویری/ آماده سازی و شلیک موشک از اس 300 روسی در ایران گزارش تصویری/ آماده سازی و شلیک موشک از اس 300 روسی در ایران گزارش تصویری/ آماده سازی و شلیک موشک از اس 300 روسی در ایران گزارش تصویری/ آماده سازی و شلیک موشک از اس 300 روسی در ایران