نماینده تهران گفت: رئیس مجلس، مرکز پژوهش‌های مجلس را مامور کرده بود که درباره طرحی درباره حقوق‌های نجومی آماده کند، اما نوبخت گفت که دولت ظرف دو هفته لایحه مدیریت خدمات کشوری را به مجلس می دهد، اما تاکنون ارسال نشده است.

به گزارش مرور نیوز، کاظم جلالی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی مستند به ماده 24 آئین نامه داخلی مجلس در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه، 15 اسفند، ضمن تشکر از مواضع رئیس مجلس در «دفاع از شأن قوه مقننه و اقتدار آن» گفت: باوجود اینکه رئیس مجلس خود را سپر بلا کرد اما برخی نمایندگان با اشاره به برخی نکات در آئین نامه نسبت به این موضوع جفا می کنند.

وی در توضیح بیان داشت: مشکل این جاست که دولت لایحه نمی دهد، اما مجلس خود را وارد مسائلی می کند که نباید به آن وارد شود، بنابراین درباره قانون مدیریت خدمات کشوری که اجرای آن در سال 91 به پایان رسیده است، باید گفت که این قانون تاکنون چندین بار تمدید شده و برای سال 96 نیز باید تمدید شود.

جلالی گفت: در ماه مبارک رمضان که بحث حقوق های نجومی مطرح شد شما مرکز پژوهش های مجلس را مامور کردید که در این باره طرحی آماده کند، اما در آن مقطع آقای نوبخت تاکید کرد که ما ظرف دو هفته آینده لایحه به مجلس ارائه می دهیم، اما هنوز این لایحه به مجلس ارسال نشده و باید پرسید که چرا دولت لایحه نمی دهد؟

وی ادامه داد: آیا طرح بحث حقوق ها در برنامه ششم توسعه ضرورتی داشت؟ برخی از دوستان، گویی از ابتدا برنامه ریزی کردند که بحث حقوق های نجومی را در داخل برنامه مطرح کنند و از سوی دیگر با اضافه کردن برخی موارد دیگر به این موضوع، کاری کنند که بازنده این موضوع مجلس باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نسبت به این موضوع باید دقت نظر انجام می شد و متاسفیم از اینکه برخی افراد نسبت به مجلس در این روزها جفا کردند و امروز هم دیده شد که برخی نشریات با تیترهای خود نسبت به مجلس و رئیس آن جفا کردند.