سخنگوی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان از انتخاب 5 نفر از میان 16 نفر کاندیدای مورد حمایت این جبهه برای دوزادهمین دور انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش مرور نیوز راضیه علی بخشی سخنگوی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران، درباره آخرین تحولات و تصمیم‌گیری‌های انتخاباتی در این جبهه اظهار داشت: جلسه شورای مرکزی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران امروز برگزار و مصوب شد تا اعلام تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری و همچنین شوراها در تهران و مراکز استانها، کاندیدای واحد و قطعی این جبهه رسانه‌ای نشود.

وی افزود: قدرتعلی حشمتیان رییس خانه احزاب ایزان ومنتخب اول احزاب کشور893 رای، دکترعلی مطهری نایب رییس مجلس با 768 رای، حسن روحانی رییس جمهور فعلی با 587 رای، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور با 523 رای، دکتر محمد اشرفی اصفهانی رییس هیات تخلفات ریاست جمهوری با485 رای، 5 نفر از 16 نفر هستند که بالاترین مقبولیت را در جامعه آماری هزار نفری داشتند.

علی بخشی در ادامه افزود: در رابطه با اسامی کاندیداهای مورد حمایت این جبهه برای انتخاب اعضای شورای شهر تهران و مراکز استانها نیز که تاکنون 146 نفر در تهران و 322 نفر در مراکز استانها شناسایی شده‌اند و همانند مجلس دهم عمل خواهیم کرد.

سخنگوی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان تاکید کرد: مقرر شده فعلا اظهار نظر نکنیم و پس از مشخص شدن افراد واجد شرایط و تایید صلاحیت شده اظهار نظر شود.