پردیس-فرماندار شهرستان پردیس گفت: آمادگی کامل برای ثبت نام نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی همزمان با ایام تعطیل در فرمانداری وجود دارد.

به گزارش مرور نیوز مرتضی حیدری در خصوص زمان ثبت‌نام کاندیداهای شورای شهر و روستاهای پردیس و بومهن، اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام کاندیداها از تاریخ 30 اسفندماه الی 6 فروردین 1396 مشخص شده و ما نیز مانند دیگر شهرهای کشور ملزم به رعایت این زمانبندی خاص و قانونی هستیم.

وی گفت: ما برابر قانون موظف هستیم که از این زمان مشخص شده و با تاکیدات مقام معظم رهبری نه زودتر و نه دیرتر اقدامات انتخابات را انجام دهیم.

حیدری افزود: معظم‌له فرمودند؛ باید به نظر مردم احترام بگذاریم و در قانون اساسی کشور نیز ذکر شده که هر یک از انتخابات نمیتواند از چهارسال بیشتر و کمتر باشد.

فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: امسال زمان شروع ثبت‌نام‌ها شوراهای شهر و روستای شهرستان 30 اسفند آغاز می شود و به همین دلیل آماده هستیم و هفت‌سین انتخاباتی در فرمانداری‌ها راه اندازی می شود.

وی اضافه کرد: از امروز با تمام همکاران و مجریان هماهنگی‌های لازم انجام شده افرادی که در این ایام وظایفی را برای ثبت‌نام برعهده دارند در فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان پردیس حضور داشته باشند.

حیدری با بیان اینکه همکاران ما با اشتیاق و علاقه در انتظار آغاز زمان ثبت‌نام شوراها هستند تا به وظایفشان عمل کنند، اظهارکرد: ما منتظر حضور و ثبت نام افراد فرهیخته، اندیشمند، متفکر، انقلابی و متدین برای حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا هستیم.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به اینکه، امروز شوراها بالاترین تاثیر را در سرنوشت و زندگی مردم دارند، گفت: از تمام افراد دلسوز، قانون‌دان، باتجربه، توانمند، با انگیزه،با شور و نشاط، صبور و دور اندیش تقاضا داریم در این انتخابات به عنوان نامزد انتخاباتی شرکت کنند.

وی افزود: نباید فرصت برای افراد سودجو، طماع، فرصت‌طلب، زمین‌خوار و کسانی که به طرق مختلف به دنبال مطامع شخصی و دنیوی هستند فراهم شود.

حیدری ادامه داد: برابر قانون وظیفه داریم انتخابات را بدون هیچگونه دخالتی برگزار کنیم و کسانی که از مراجع چهارگانه و هیٱت اجرایی تائید صلاحیت می گیرند زمینه ورودشان به انتخابات فراهم خواهد شد.

فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه هیچ تبعیضی در تائید و رد صلاحیت‌ها وجود ندارد، اظهارکرد: از افرادی که دل در گرو رشد و ترقی سرزمین خود دارند تقاضا داریم این فرصت را غنیمت بشمارند و از این راه عقب نشینی نکنند.

وی اضافه کرد: این افراد نباید به سادگی این فرصت استثنایی را در اختیار افراد نالایق قرار بدهند و در انتخابات حضوری فعال داشته باشند.

حیدری گفت: باعث افتخار ماست که تصدی شوراهای شهر و روستا که در زندگی مردم تاثیر مستقیم دارند بر عهده افراد فرهفت

هیخته باشد تا مایه آرامش مردم فراهم شود.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: ثبت‌نام کاندیداها در ایام ذکر شده و ‌با حضور عوام اجرایی و مسؤولان در سه نقطه فرمانداری شهرستان پردیس، بخشداری‌های بومهن و جاجرود انجام خواهد شد.