نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری از خبرنگاران و رسانه ها به عنوان عامل مهم پیشرفت و توسعه یاد کرد.

به گزارش مرور نیوز، آیت الله علی اکبر کلانتری ظهر دوشنبه در نشست با اصحاب بسیج رسانه فارس تاکید کرد: انتخابات محور مردم سالاری دینی است و به طور کل رای مردم تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان رای مردم جنبه تشریفاتی ندارد بلکه اصل انتخاب رای مردم است.

آیت الله کلانتری افزود: برای حاکمیت اسلامی هیچ راهی به غیر از رای مردم نیست.

وی تاکید کرد: نقش رای مردم واقعی و حقیقی است بنابر این مردم باید در تمامی مراحل و زمانها مانند گذشته حضور فعال داشته باشند.

نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش رسانه و خبرنگاران، گفت: خبرنگاران چشم بینای مردم و حکومت هستند و در اصل نقش پل ارتباطی دارند.

آیت الله کلانتری ادامه داد: خبرنگاران عوامل توسعه و پیشرفت هستند اما باید زیرساخت هایی برای فعالیت گسترده آنها فراهم شود.

 

وی تصریح کرد: رسانه و خبرنگاران نیز باید در چهارچوب اخلاق حرفه ای فعالیت کنند و مراقب آبروی افراد باشند.

نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری افزود: از طرفی باید به این نکته نیز توجه داشت که خبرنگاران با کمترین امکانات و برخورداری از کمترین مزایا فعالیت های گسترده خود را انجام می دهند.

در ادامه جلسه مسئول بسیج رسانه فارس به تشریح اقدامات و فعالیت های بسیج رسانه پرداخت و گفت: در طول یکسال گذشته فعالیت های بسیار مناسبی در حوزه بسیج رسانه انجام شده که خروجی قابل لمسی نیز در پی داشته است.

میلاد امیری نژاد بیان کرد: خبرنگاران در استان فارس همواره فعالیت های ویژه و موثری را رقم زده اند و تلاش این قشر در پوشش اخبار و رویدادها قابل ستایش است.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه در جریان بارندگی های اخیر استان فارس و جاری شدن سیل در خیلی از شهرستان های فارس، خبرنگاران استان زودتر از خیلی از سازمان ها وارد فاز اجرای کار شده اند و فعالیت های خود را در طول یک هفته وقوع سیلاب شبانه روزی انجام داده اند.

مسئول بسیج رسانه استان فارس ادامه داد: برای سال آینده نیز برنامه ها و طرح های ویژه ای دیده شده که امیدواریم موثر واقع شود.