نماینده ارامنه شمال در مجلس گفت: اقتصاد کشور در این روزها در وضعیت عجیبی به‌سر می‌برد و امیدوارم در سال جدید همگان فارغ از مسائل جناحی و بحث‌های سیاسی به تحقق شعار سال 96 کمک کنند.

کارن خانلری نماینده ارامنه شمال در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس ، به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال» اشاره کرد و گفت: این نام‌گذاری که تعبیری مشروح‌تر نسبت به نام‌گذاری سال‌ گذشته از اقتصاد مقاومتی دارد تاکید مقام معظم رهبری را بر روی این مقوله نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه اجرایی کردن شعار سال گذشته یعنی اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل در حد توقع مردم نبود، خاطرنشان کرد: نام‌گذاری مجدد سال جدید به‌عنوان اقتصاد مقاومتی تاکیدی بر ضرورت اجرایی شدن راهکارهای تحقق آن است که ان‌شاالله مجلس و دولت در این زمینه خواهد کوشید.

خانلری تاکید بر مقوله اشتغال در نام‌گذاری سال جدید را نکته‌ای قابل توجه عنوان کرد و با اشاره به اینکه اشتغال، محور اقتصاد مقاومتی است، گفت: رونق کار تولیدکنندگان داخلی در مسیر نیل به اقتصاد مقاومتی اهمیت شایانی دارد؛ مضافاً اینکه وضعیت معیشت شهروندان را نیز بهبود خواهد بخشید.

وی ادامه داد: اقتصاد کشور در این روزها در وضعیت عجیبی به سر می‌برد و امیدوارم در سال جدید همگان فارغ از مسائل جناحی و بحث‌های سیاسی به تحقق شعار سال 96 کمک کنند.

نماینده مردم ارامنه شمال در مجلس شورای اسلامی به توجه نمایندگان به این مقوله در بودجه سال 96 اشاره کرد و گفت: در بودجه تلاش کردیم که وابستگی به منابع فسیلی را کاهش دهیم و تامین بودجه از محل مالیات‌ها را پررنگ‌تر کنیم؛ به علاوه گام‌های مثبت دیگری در جهت موفقیت در موضوع اقتصاد مقاومتی از سوی نمایندگان در بودجه 96 برداشته شده است.