رباط کریم- جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان رباط کریم در بیانیه ای مطرح کرد: انتصاب اعضا هیات اجرایی و نظارت رباط کریم را نمایش جناحی می دانیم.

به گزارش، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان رباط کریم عصر دیروز با انتشار بیانیه ای نسبت به نحوه انتخاب اعضا هیات اجرایی و نظارت این شهرستان اعتراض کرد.

در بخشی از این بیانیه که خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی، نماینده مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی نوشته شده، آمده است: ما چون شما می اندیشیم و انتصاب اعضای اجرایی و نظارت انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان رباط کریم را نمایش حزبی و جناحی دانسته که تحقیقا هدفی جزء دو قطبی سازی جریان سیاسی شهرستان دنبال نمی کند.

جبهه مردمی نیروهای انقلابی اسلامی شهرستان رباط کریم در بخش دیگری از بیانیه مذکور ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و ولادت خمینی کبیر(ره) و تشکر و قدردانی از ایستادگی و بیانیه نماینده مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان، اعتراض وی به نحوه انتخاب اعضا هیات اجرایی و نظارت شهرستان رباط کریم را بیانگر روحیه انقلابی و آزادگی وی دانست وحمایت همه جانبه و قاطعانه خود از مواضع این نماینده را اعلام کرد.

در قسمت دیگری از این بیانیه آمده است: مسئولین دولتی شهرستان را توصیه به حرکت در مسیر انقلاب و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و دوری از تصمیمات و حرکات جناحی و رعایت عدل و انصاف و پرهیز از دوقطبی سازی سیاسی و دعوت از معتمدین ارزشی می نمائیم.

بر اساس این گزارش عدم حضور حتی یک نفر از جریان اصولگرایی شهرستان رباط کریم در هیات اجرایی این شهرستان و نحوه دعوت از معتمدین رباط کریم برای تشکیل هیات اجرایی چند روزی است اعتراضات نماینده مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از فعالان سیاسی اجتماعی و روزنامه نگاران این شهرستان را در پی داشته و چالش انتخاباتی در این شهرستان ایجاد کرده است.