بندرعباس - فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: از آغاز اردوی راهیان نور دریایی در هرمزگان تاکنون دو هزار و 600 نفر از مناطق عملیاتی دریایی خلیج‌فارس بازدید کردند.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از سپاه استان هرمزگان، سردار رضا ترابی بیان داشت: پیش بینی می شود امسال بیش از 15 هزار نفر از هرمزگان در ایام تعطیلات نوروز به مناطق عملیاتی دریایی خلیج‌فارس اعزام شوند.

سردار ترابی افزود: روزانه 700 نفر در دو نوبت با دو شناور مسافری و یک لندیکرافت از اسکله پشت شهر بندرعباس به جزیره هرمز و تنگه هرمز می‌روند تا با گوشه‌ای از حماسه دلاورمردان 8 سال دفاع مقدس در خلیج‌فارس آشنا شوند.

وی اظهارداشت: اعزام به جزیره هرمز ساعت 8 صبح و تنگه هرمز ساعت14 و زمان سفرهای دریایی در هر نوبت 4 ساعت است.

سردار ترابی تصریح کرد: اردوی راهیان نور دریایی خلیج‌فارس امسال با شعار من انقلابی‌ام تا 13 فروردین هم‌زمان با هرمزگان در خوزستان و بوشهر نیز برگزار می‌شود. در سفرهای دریایی، فرماندهان خاطرات دفاع مقدس و عملیات‌های دریایی را برای گردشگران روایت می‌کنند.

وی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این اردوها می‌توانند به‌صورت کاروانی و هم به‌صورت آزاد، در سامانه اینترنتی اردوی راهیان نور دریایی خلیج‌فارس و یا دریافت بلیت از بوستان‌ها و اماکن زیارتی استان به اردوی راهیان نور خلیج‌فارس اعزام شوند.