کرمان - معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه هر آنچه به صندوق های رای ریخته شود اعلام می شود، گفت: هیچ کس نمی تواند رای مردم را جابه جا کرده یا تغییر دهد.

به گزارش مرور نیوز، اسحاق جهانگیری صبح چهارشنبه در بازدید از ستاد انتخابات کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات پیش روی اظهار کرد: این انتخابات در حوزه های داخلی، منطقه ای و بین المللی از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

وی از دولت به عنوان امانت دار واقعی آرای مردم نام برد و افزود: دولت برای اجرای قانونمند و بی طرفانه انتخابات آمادگی کامل دارد.

جهانگیری با اشاره به شرایط کشور و منطقه و شعارهای مطرح شده از سوی مقامات کشورهای اروپایی و آمریکایی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات بسیار اهمیت دارد و لازم است اقتدار به موقعی در این مقطع به نمایش گذاشته شود.

معاون اول رئیس جمهور انتخابات را فرصتی برای تجدید قوا برای جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: باید کارهای اساسی در حوزه اقتصادی انجام و برای جوانان اشتغالزایی شود.

وی خواستار توجه ویژه مردم به اهمیت انتخابات شد، گفت: نخبگان و صاحب نظران بستر لازم برای برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

جهانگیری با اشاره به اینکه هر آنچه به صندوق های رای ریخته شود اعلام می شود، گفت: هیچ کس نمی تواند رای مردم را جابه جا کرده یا تغییر دهد.

معاون اول رئیس جمهور به هماهنگی بین نیروهای اجرایی و نظارت بر انتخابات اشاره و تاکید کرد: دولت خود را موظف به صیانت و حفاظت از آرای مردم می داند.

وی تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات در کرمان را قابل توجه دانست و گفت: در تماس تلفنی با وزیر کشور اعلام شد که استقبال خوبی از این دوره از انتخابات شده است.