محمد سالاری عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران عصر امروز با حضور در فرمانداری در پنجمین دوره شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

به گزارش مرور نیوز، سالاری در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه آیا در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تصمیمی مبنی بر معرفی محسن هاشمی و محسن مهرعلیزاده برای شهرداری تهران صورت گرفته یا خیر؟ اظهار داشت: تاکنون هیچ‌گونه صحبتی درباره مصادیق کاندیداهای شهرداری تهران در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نشده، لذا افراد دیگری از دوستان از جمله آقایان کرباسچی، مرعشی، بیطرف، حاجی و ... هستند که اگر علاقمند باشند، می‌توانند از گزینه‌های احتمالی برای شهرداری تهران باشند.

وی تصریح کرد: جریان اصلاحات در نظر ندارد همزمان با ارائه فهرست شورای شهر، کاندیداهای شهرداری تهران را معرفی کند.

این عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران با اشاره به سیاسی کاری در شورای شهر تاکید کرد: تمامی جریانات سیاسی باید در مجموعه شورای شهر از سیاسی کاری پرهیز کنند.

سالاری ادامه داد: جریان اصلاحات اعتقاد به نهادینه شدن بیش از پیش نقش شوراها دارد و آن را در عمل نشان داده، در همین راستا به دنبال معرفی کاندیداهایی با تخصص مدیریت شهری هستند تا بتوانند نهاد مدنی و اجتماعی شورا را همچنان در قالب خاص خود حفظ کنند.

وی خاطرنشان کرد: براساس تصمیماتی که در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اتخاذ شده، سیاست بر این است که مبتنی بر مطالبات عمومی مردم و شناختی که از کلانشهرها دارند، در فاز اول نسبت به قرارگیری کاندیداهایی در لیست احتمالی اقدام کنند.