نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبری توجه و تاکید زیادی بر اقتصاد مقاومتی دارد گفت: باید در زمینه اشتغال طرح ضربتی در نظر گرفته شود چراکه برنامه‌ها و طرح‌های عادی جوابگو نخواهد بود.

حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی، با اشاره به شعار امسال اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب امسال را سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نامگذاری کردند و اشتغال یکی از مهم‌ترین مشکلات جامعه است که رهبری با انتخاب این شعار بر این موضوع تاکید دارند و باید در این زمینه بیشتر از اینها تلاش شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در زمینه اشتغال طرح ضربتی در نظر گرفته شود چراکه با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های عادی شعار رهبری مبنی بر تولید اشتغال محقق نمی‌شود.

عبادی افزود: باید در زمینه محقق شدن تولید و اشتغال با دقت نظر بیشتری عمل شود تا مردم احساس کنند که این امر محقق شده است و سخن گفتن و سخنرانی تنها در این زمینه موفق نخواهد بود بلکه با برنامه‌ریزی دقیق و اجرایی و عملیاتی کردن است که مردم می‌توانند طعم شیرین ثمرات آن را بچشند.

وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی موجب رونق اقتصادی، اشتغالزایی و عدم وابستگی به خارج از مرزها و افزایش تولید داخلی می‌شود که اقتصاد مقاومتی از آموزه‌های دینی ما برگرفته شده و تحقق آن ضرورتی اساسی برای کشور است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: لازمه تحقق شعار امسال ایجاد اشتغال، تولید و قناعت در مصرف در تمامی سطوح جامعه است که یکی از راهکارهای اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور استفاده از کالای ایرانی در راستای حمایت از تولید داخلی و اشتغال است.