عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر توجه بیشتر مسئولان به منویات مقام معظم رهبری گفت: بیکاری اساسی‌ترین معضل رفع نشده مازندران است.

به گزارش مرور نیوز، علی اصغر یوسف نژاد امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد خدمات سفر مازندران اظهار داشت: مهم‌ترین معضل و مشکل در جامعه اشتغال بوده که امسال با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید همه دستگاه‌ها با توجه به واقعیت‌ها و نیازها در این راستا گام بردارند.

وی افزود: با توجه به شعار مقام معظم رهبری، مجلس ماموریت دارد نسبت به نقطه نظرات رهبری ایده‌های خود را برای شروع مجلس اعلام کند که ماموریت و مسئولیت‌ها را مشخص کنند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران در زمینه گردشگری استان نیز تصریح کرد: مازندران از ظرفیت خوبی در این زمینه برخوردار بوده که با توجه به میزبانی میلیون‌ها مسافر در استان باید به درستی از این فرصت استفاده شود.

یوسف نژاد در زمینه انتخابات نیز گفت: دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و امنیتی و کسانی که در برگزاری انتخابات نقش دارند باید زمینه حضور مردم را در پای صندوق رأی و به عنوان داوطلب بیشتر و افرادی که انتخاب می‌شوند باید تعامل خوبی با نمایندگان و مسئولان جهت پیشرفت و توسعه جامعه گام بردارند.

وی افزود: جاده ساری - تاکام و زباله مرکز استان از چالش‌هایی است که مورد پیگیری قرار می گیرد.

یوسف نژاد در زمینه اختلاف میان منابع طبیعی، میراث و محیط زیست در مورد چشمه سورت گفت: استاندار به عنوان نماینده دولت می‌تواند تکلیف را مشخص کند.