رئیس جمهور گفت: امسال سال «مچ‌گیری» نیست بلکه سال «دستگیری و همیاری» یکدیگر بوده و باید خودمان را برای انتخابات بسیار بزرگ ریاست جمهوری و شوراها آماده کنیم و با حضور در پای صندوق‌های رأی تمام دنیا را به تعجب در بیاوریم.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی ظهر امروز در مراسم افتتاح 21 پروژه عمرانی و اقتصادی کردستان که به صورت ویدئو کنفرانس در کارخانه پتروشیمی کردستان برگزار شد، با اشاره به سفر خود به دیار کردستان در آغازین روزهای اول امسال اظهار داشت: بسیار خوشحالمستم که امروز به کردستان آمده‌ام و شاهد افتتاح چندین پروژه مختلف عمرانی و اقتصای این استان هستم.

وی گفت: امروز 21 پروژه عمرانی و اقتصادی به دست وزرا و مسئولان افتتاح و به بهره‌برداری رسید و چهار پروژه جدید نیز در کردستان کلنگ‌زنی شد که در مجموع برای آنها دو هزار و 700 میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: امسال سال «مچ‌گیری» نیست بلکه سال «دستگیری و همیاری» یکدیگر بوده و باید خودمان را برای انتخابات بسیار بزرگ ریاست جمهوری و شوراها آماده کنیم و با حضور در پای صندوق‌های رأی تمام دنیا را به تعجب در بیاوریم.

وی گفت: باید در انتخابات در انتظار رأی باشیم و زودتر از زمان و موعد به مکان‌های رأی‌گیری برویم و مدت زمانی در انتظار صف رأی بمانیم چراکه این کار همانند عبادت است.

در حال تکمیل....