مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج دانشجویی استان تهران گفت: بخش عمده مشکلات بانک‌ها هستند که باید پای کار آمده و از بخش خصوصی پشتیبانی لازم را بعمل آورند. باید قوانین و مقررات دست و پا گیر برطرف شده و حمایت جدی صورت گیرد.

به گزارش مرور نیوز، انوشیروان رفیعی مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج دانشجویی استان تهران گفت: در اقتصاد مقاومتی، یک رکن اساسی و مهم مقاوم بودن اقتصاد است یعنی باید بتواند در مقابل آنچه که ممکن است در معرض توطئه دشمن قرار بگیرد، مقاومت کند.

وی ادامه داد: مقاوم بودن اقتصاد در سطح کلان می‌تواند تمام نیازهای کشور را برطرف ساخته و حتی دشمن را نسبت به بعضی کالاهای خاص به کشورمان نیازمند سازد. طبق فرمایشات رهبری این مدل اقتصاد چندین بخش کلی دارد که می‌توان به مقاوم بودن اقتصاد،استفاده از همه ظرفیت های دولتی و مردمی، حمایت از تولید ملی، مدیریت منابع ارزی و مدیریت مصرف اشاره کرد.

این فعال دانشجویی در این باره بیان داشت: هر کدام از این بخش‌ها شامل هزاران زیرمجموعه و شاخ و برگ است که اقتصاد مقاومتی را همچون درختی استوار در برابر طوفان‌ها محافظت خواهد کرد. طبق تعبیر رهبری ،اقتصاد مقاومتی درون زا است یعنی از دل ظرفیت‌های کشور و مردم می‌جوشد.

رفیعی تاکید کرد: رشد این نهال و این درخت، متکی به امکانات کشور خودمان است. البته این مهم زمانی اتفاق خواهد افتاد که صفر تا صد این کار با دقت انجام شود. به طور مثال در حوزه استفاده از ظرفیت‌ها، بخش عمده مشکلات بانک ها هستند که باید پای کار آمده و از بخش خصوصی پشتیبانی لازم را به عمل آورند. باید این قوانین و مقررات دست و پا گیر برطرف شده و حمایت جدی صورت بگیرد.