رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: 10 هزار و 883 نفر برای ورود به شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان نام‌نویسی کردند.

به گزارش مرور نیوز احمدرضا ضیایی با اشاره به پایان زمان ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ساعت 24 دیشب اظهار داشت: تا پایان زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 10 هزار و 883 نفر برای کسب 3 هزار و 852 کرسی نمایندگی مردم استان ثبت نام کردند.

وی با اشاره به آمار تفکیکی ثبت‌نام کنندگان گفت: تعداد داوطلبان نمایندگی شوراهای اسلامی شهرهای استان به 4 هزار و 497 نفر و شوراهای روستاها به 6 هزار و 386 نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان افزود: 9 هزار و 908 آقا و 975 خانم تا پایان مهلت نام‌نویسی برای ورود به شوراها در استان اصفهان ثبت‌نام کردند که 3 هزار و 847 مرد در شورای شهر و 650 زن در شورای شهر ثبت نام کردند، همچنین 325 زن در شورای روستا و 6 هزار و 61 مرد برای شورای روستا ثبت نام کردند.

وی با اشاره به آمار داوطلبان ورود به شورا در شهر اصفهان گفت: 845 نفر از مجموع داوطلبانی که ثبت‌نام کرده‌اند خواستار عضویت در شورای اسلامی کلان‌شهر اصفهان هستند.

به گزارش تسنیم ثبت‌نام از داوطلبان ورود به عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از صبح سی‌ام اسفند همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان آغاز شد و ساعت 24 دیشب به پایان رسید.