نماینده مردم اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای زیرساخت‌های بخش‌های مختلف اعم از امور سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، اقتصاد، بهداشت و درمان، کشاورزی و سرمایه‌گذاری باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش مرور نیوز، «علی کاظمی بابا حیدری» در جمع مردم شهرستان کیار اظهار کرد: امیدواریم امسال هم همانند سال‌های گذشته موفقیت‌های دیگری کسب کرده و موجب شکوفایی استان در عرصه‌های گوناگون شویم.

وی افزود: به مردم این شهرستان قول داده بودیم در راستای حل مشکلات آنان قدم‌های مثبتی برداشته شود و اکنون زمان تحقق آن فرا رسیده است.

کاضمی باباحیدری با اشاره به مشکلات مردم این منطقه اعم از سد گهرو، فاضلاب شهرستان کیار و جاده‌های مواصلاتی نیازمند تعمیر، خاطرنشان کرد: در همین دیدار مصوبات لازم با حضور استاندار استان در راستای حل این موارد انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: ارتقای زیرساخت‌های بخش‌های مختلف اعم از امور سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، اقتصاد، بهداشت و درمان، کشاورزی و سرمایه‌گذاری باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشور با جنگی تمام عیار روبرو بوده است اما با تدبیرهای درست اکنون در جایگاه مناسبی است.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر قیمت نفت از 30 به 60 دلار رسیده است و این نشان از تلاش موثر در این زمینه است.

کاضمی باباحیدری از افزایش بودجه 3000 میلیارد تومانی آموزش و پرورش در سال 96 خبر داد و گفت: به سازمان ورزش و جوانان نیز 1400 میلیارد تومان اعتبار اضافه شد و از این میزان بخشی هم به مردم استان و این شهرستان اختصاص داده می‌شود.

وی یادآور شد: بزودی با حضور معاون وزیر نیرو در شهرستان‌های اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ به بررسی سایر مسائل این مناطق خواهیم پرداخت.