نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص کمپین بازاریان تبریز در حمایت از کفش ایرانی گفت: تشکیل کمپین‌هایی از این دست که در جهت تقویت و حمایت از تولید داخلی است، بسیار خوب و پسندیده است.

به گزارش مرور نیوز به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، مسعود پزشکیان در خصوص کمپین بازاریان تبریز در حمایت از کفش ایرانی گفت: تشکیل کمپین‌هایی از این دست که در جهت تقویت و حمایت از تولید داخلی است، بسیار خوب و پسندیده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خصوص تولید ملی باید به دو نکته توجه داشت، افزود: یکی آنکه مردم را به سمت مصرف تولیدات داخلی سوق دهیم و آنها را تشویق کنیم که از برندهای خارجی دست بردارند و نکته دوم این است که تولیدکنندگان ما کالای باکیفیت تولید کنند تا بتوانند رضایت مشتری را جلب کنند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه بگوییم هر کالایی که تولید کنیم مردم می‌خرند و نیاز به رقابت وجود ندارد، درست نیست؛ بلکه در دنیایی که زندگی می‌کنیم نباید کاری کنیم که از دیگران عقب بمانیم و برای دستیابی به این مهم، باید کالایی که تولید می‌کنیم استانداردهای لازم را داشته و حتی در مقایسه با کالاهای مشابه خارجی از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.

پزشکیان تصریح کرد: متاسفانه تعدادی از تولیدکنندگان توجهی به خواست مشتری ندارند و به او بی‌اعتنا هستند درحالی که یکی از اصول بازار جلب رضایت مشتری است از این رو، تولیدکنندگان ما باید با تمام وجود ‌در جهت جلب رضایت مشتری تلاش کنند.