معاون اول رییس جمهور گفت: در بخش کوتاه مدت 120 طرح تا پایان دولت یازدهم اجرا شد و توفیقات این بخش نیز قابل توجه و خوب بود.

به گزارش مرور نیوز، اسحاق جهانگیری عصر امروز در حالی که توسط محمود حجتی، وزیر کشاورزی و سید حسین هاشمی، استاندار تهران همراهی می شد با سفر به شهرستان رباط کریم از طرح ها و ظرفیت های صنعتی، توسعه کشاورزی و پرورش ماهی های زینتی این شهرستان بازدید کرد.

جهانگیری سپس در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر تقویت تولید زعفران اظهار داشت: باید ظرفیت های تولید زعفران در کشور تقویت شده تا ارزش افزوده بالایی حاصل شود، چرا که زعفران علاوه بر مصرف عمومی دارای مصرف دارویی نیز است و ارزش افزوده بالایی در دنیا دارد.

وی طرح های اقتصاد مقاومتی را در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دانست و گفت: در بخش کوتاه مدت 120 طرح تا پایان دولت یازدهم اجرا شد و توفیقات این بخش نیز قابل توجه و خوب بود.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: برخی محدودیت های بخش خصوصی به سخت گیری ها در اعطا مجوز مربوط می شود که باید با برنامه ریزی ها این مشکلات حل شود.

وی رسیدن به سقف 50 هزار تن پرورش ماهی در قفس را یکی از اهداف وزارت جهاد کشاورزی در بخش تولید ماهی دانست و گفت: هم اکنون این میزان تولید 16 هزار تن است.

جهانگیری حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری را رد نکرد

جهانگیری حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری را رد نکرد و در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر حضور وی به عنوان یکی از کاندیداهای پوششی آقای روحانی و اینکه آیا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کنید یا خیر گفت: من فقط راجع به کشاورزی صحبت می کنم.