نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف سکولاریسم را نتیجه جدایی از دین دانست و گفت: روایات پیامبر و ائمه معصوم(ع) سبک زندگی را به انسان می‌آموزد.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی ظهر امروز در جمع مردم بیرجند به مناسبت میلاد امام محمدباقر(ع) با اشاره به روایات پیامبر و ائمه معصومین(ع) اظهار داشت: روایات پیامبر و ائمه معصوم(ع) سبک زندگی را به انسان می آموزد و دین راهی برای نجات انسان است.

وی افزود: نتیجه جدایی از دین، سکولاریسم است و جنایت آن کشته شدن 55 میلیون نفر انسان در جنگ جهانی دوم بوده است.

عبادی با اشاره به اینکه فطرت باعث سالم بودن انسان از جهت روحی می‌شود، افزود: فطرت چارچوب رفتاری انسان است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به حواشی به وجود آمده در استان خراسان جنوبی و صحبت‌های استاندار این استان خاطرنشان کرد: باید در مقابل این حرف‌ها اعتراض کرد، هر فردی که دغدغه دین دارد، باید فریاد بزند و ربطی به حزب و جناح ندارد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در ادامه به اقدامات صورت گرفته در زمینه مسائل زیرساختی استان اشاره کرد و گفت: طی پیگیری‌های صورت گرفته، محور بیرجند- قائن نسبت به پرداخت بودجه هیچ محدودیتی ندارد و تمام این مسیر به مناقصه گذاشته شده و پیمانکاران بنا بر گزارشی که داده‌اند، سه شیفت مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: در حال حاضر پیمانکاران هیچ مطالبه‌ای ندارند و تمام بدهی‌های آنان تسویه شده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروازهای فرودگاه بیرجند بیان کرد: پیگیری‌های نیز برای افزایش پروازهای فرودگاه بیرجند صورت گرفته و مقرر شده تعداد سه پرواز دیگر به برنامه پروازهای فرودگاه اضافه شود.

عبادی بیان کرد: دو پرواز به تهران و یک پرواز به کیش به برنامه پروازهای فرودگاه بیرجند اضافه می‌شود.