نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  سفر رییس جمهوور به استان گیلان برای افتتاح بندر کاسپین و چند واحد تولیدی را  در راستای  شعار سال96 مبنی  بر «اقتصاد مقاومتی تولید و  اشتغال» عنوان کرد.

به گزارش مرور نیوز غلام علی جعفرزاده اظهار کرد: آقای روحانی در این سفر 17 پروژه استانی با سرمایه گذاری 2500 میلیارد تومان را افتتاح می‌کند که موجب اشتغال‌زایی برای 3600 نفر خواهد شد؛ لذا این امر در روزهای آغازین سال تولید و اشتغال با شعار سال که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است همخوانی کامل دارد.

وی افزود: در این سفر آقای روحانی بندر کاسپین را که بزرگترین بندر دریای خرز است افتتاح می‌کند. ما پیش از این ضعفی در این زمینه داشتیم که با افتتاح این بندر این ضعف برطرف می‌شود و موقعیت ما در منطقه تقویت خواهد شد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: همچنین قرار است چند کارخانه بزرگ با سرمایه گزاری بخش خصوصی ایجاد شده در این سفر افتتاح شود که امیدواریم منشا خیر و برکت برای استان گیلان باشد و بتواند تحولات عظیمی را در منطقه اقتصادی گیلان ایجاد کند.

جعفرزاد یادآورشد: سفر آقای روحانی به استان گیلان در واقع ادامه سفر پیشین هیت دولت به این استان است که ما امیدواریم بتواند در سال تولید و اشتغال موجب رونق بخشی به اقتصاد استان شود.