یک عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: 12 فروردین تجلی عشق یک ملت به یک رویداد بزرگ تاریخی است، روزی که ملت ایران به یک انقلاب بزرگ، آری گفتند.

به گزارش مرور نیوز آیت‌الله عباس کعبی ، با گرامیداشت سالروز 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: 12 فروردین در واقع یکی از رویدادهای مهم و تاریخی در طول انقلاب اسلامی است، در این روز با رای اکثریت ملت همیشه در صحنه انقلاب، مردم نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کرده و به نظام سلطنتی و استبدادی "نه" گفتند.

وی تصریح کرد: در این روز تاریخی ملت ایران با رای 2/ 98 درصدی خود جمهوری اسلامی را تثبیت و ثابت کردند که یک نظام جمهوری اسلامی را خواهان هستند و از ظلم و استبداد نظام سلطنتی خسته شده اند.

کعبی بیان کرد: خون های زیادی در مسیر تحقق انقلاب اسلامی بر زمین ریخت و روز 12 فروردین روزی بزرگ در به ثمر نشستن این خون ها بود.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران که استقلال و آزادی را دو خواسته مهم خود می دانستند با شرکت در انتخابات به جمهوری اسلامی که خود تجلی استقلال و آزادی است رای "آری" دادند.

این عضو مجلس خبرگان گفت: رای ملت ایران در روز جمهوری اسلامی نشانه عمق اعتقاد قلبی به نظام است مردم با رای قاطع خود پاسخی کوبنده به دشمنان دادند.

وی گفت: امروز نیز جمهوری اسلامی ایران پس از سال‌ها به عنوان قطبی قدرتمند در منطقه می درخشد و به پشتوانه انقلاب اسلامی و مردم توانسته ایم به امنیتی پایدار در منطقه دست پیدا کنیم و اقتدار خود را به رخ جهان بکشانیم.

کعبی در پایان بیان کرد: مسئولان نظام باید قدردان مردمی باشند که به جمهوری اسلامی وفادارند و در راه حفظ نظام از هیچ جانفشانی و گذشتی فروگذار نیستند.