نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مطالبه گری مردمی برای حل مشکلات از گفتمان مقام معظم رهبری نسبت به مسئولان است وآنها این امر را نادیده نگیرند.

به گزارش مرور نیوز، سید روح الله صدر ساداتی ظهر سه شنبه در جمع فعالان فرهنگی، محیط زیستی و باغداران شهرستان میناب گفت: مطالبه گری یک امر به حق برای پیگیری مشکلات و حل آنها است که می توان این راه را از مسیر گفتمان سازی هدایت کرد.

آیت الله صدر الساداتی بیان داشت: امروزه مردم مسیر مطالبه گری را برای بررسی و حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و مردمی را از روش گفتمان سازی با محوریت و عدالت که از فرمایشات مهم مقام معظم رهبری بارها آنرا به مسئولان گوش زد کرده است در پیش گرفته اند که به نتایج خوب و مثبتی دست یافته اند.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری گفت: نمایندگان مردم باید هدایت گری داشته باشند وافکار عمومی را به سمت راهی سوق دهند که بر اثر آن بتوان مطالبه مردمی را رایزنی وحل کرد.

آیت الله صدر الساداتی بیان داشت: اطلاع رسانی به موقع از مشکلات مردمی ومنطقه از سوی رسانه می تواند که حضور به موقع مردم را برای همراهی با نماینده بیشتر کند که در این زمینه این کار به درستی شکل نگرفته است.

صدر ساداتی عنوان داشت: حضور قشرهای مختلف و فعالان در همه زمینه با محوریتی که بتوان در هر کاری وارد شد می بایست به صورت مردمی و هدفمند باشد.

نماینده مردم در خبرگان رهبری گفت: حضور در کنار فعالان برای کارشناسی کردن کارها ومشکلات حول محور وگفتمان مقام معظم رهبری می تواند با بسیج کردن نیروهای فعال انقلابی بهتر به آنها رسیدگی کرد.

آیت الله صدرالساداتی بیان داشت: همه مشکلات بیان شده توسط قشرهای مختلف مردم شهرستان میناب به حق است و تلاش می شود تا با رایزنی و پیگیری آنها را به گوش متولیان امر رسانده و مشکل بحران آب میناب را که از مطالبات جدی مردم است حل کرد.

وی گفت: بنا به در خواست فعالان وباغداران ومردم در صدد می شویم تا گروهی از کارشناسان از دفتر مقام معظم رهبری را به این منطقه برای حقایق سنجی اعزام کرده و از نزدیک با مردم و مشکلات آنها رسیدگی شود.