وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: در مقایسه شرایط امروز با قبل مشاهده می کنیم، کسانیکه مدافع رییس دولت قبل بودند، اکنون اذعان می کنند که او از فرمان رهبری سرپیچی کرده است.

به گزارش مرور نیوز، محمود واعظی پیش از ظهر امروز 24 فروردین ماه در دیدار با امام جمعه کرمان به همراه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولین استان کرمان گفت: اکنون تا 29 اردیبهشت ماه باید منتظر حرف های علیه دولت فعلی باشیم.

وی سپس گفت: هفته گذشته جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی کشور برگزار شد، در این جلسه شرایط استان کرمان بسیار خوب ارزیابی شد، بطوریکه در رده اول قرار دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: می دانیم که جامعه ما یک دست نیست که همه با یک تفکر موافق باشند و کسانی که علیه دولت حرف می زنند، همه مردم نیستند. در انتخابات مجلس شورای اسلامی فعلی، استان کرمان نمایندگانی را به نمایندگی از تفکر مردم استان راهی مجلس کردند که اعتدالی هستند.

واعظی با بیان این مطلب که همواره افراد افراطی در همه جناح ها و دولت ها وجود داشته است، مطرح کرد: در آستانه انتخابات نمی توانیم بگوییم که مردم مشکل ندارند، زیرا که یا مردم را نمی شناسیم یا در شرایط این جامعه قرار نداریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مردم با مشکل بیکاری، معیشتی و بیکاری انباشته از قبل مواجه هستند، چرا که در هشت سال گذشته در نهایت 9000 شغل ایجاد گردید ولی تنها در سال قبل 700 هزار شغل ایجاد شد.