نهمین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی ظهر امروز پنجشنبه 24 فروردین ماه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان و با حضور اعضای شورای مرکزی و دو نفر از نامزدهای این جبهه برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، نهمین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی ظهر امروز پنجشنبه 24 فروردین ماه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان و با حضور اعضای شورای مرکزی و دو نفر از نامزدهای این جبهه برگزار شد.
در این نشست حمیدرضا حاجی بابایی و مهرداد بذرپاش حضور یافتند و به سوالات اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی پاسخ دادند.
مرضیه وحیددستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه برگزاری رأی‌گیری پس از جلسه با کاندیداهای جبهه مردمی انجام خواهد شد، اظهار کرد: رأی‌گیری باهدف تصمیم گیری برای ثبت نام نامزدها انجام شد که بر اساس آن ثبت نام 5 نامزد جبهه مردمی بلامانع تشخیص داده شد و در نتیجه فردا یا شنبه نامزدها ثبت نام خواهند کرد.
وی درباره سازوکار جبهه مردمی برای ثبت‌نام و انتخاب نامزدنهایی اظهار داشت: در ظرف چند روز گذشته با همه 5 کاندیدای ریاست جمهوری که منتخب دور دوم مجمع ملی جبهه بودند، مذاکراتی انجام شد و براساس این مذاکرات اعضای شورای مرکزی سوالات خود را مطرح کردند و راهکارها و نظرات آنها نیز احصا شد.
دستجردی با مثبت ارزیابی کردن جلسات با نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بر قبول ساز و کار قبلی جبهه از سوی 5 نامزد تاکید کردو افزود: سازوکار جبهه رسیدن به یک کاندیدای واحداست که در مرحله آخر صورت خواهد گرفت.
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: با تصمیم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ثبت‌نام 5 نامزد بلامانع بوده که بعد از ثبت‌نام برنامه‌های خود را اعلام خواهند کرد و در برنامه‌های پیش‌رو از جمله، مناظره‌ها و سخنرانی‌ها و امکانات پیمایشی و در نظر گرفتن مقبولیت و محبوبیت این افراد کاندیدای واحد معرفی خواهدشد.
وی باتأکید براینکه نامزدنهایی جبهه مردمی صرفاًیک نفرخواهدبود،خاطرنشان کرد:با توجه به فضای انتخاباتی حاکم بر کشور می‌خواهیم پیمایش‌های خود را آغاز کنیم و به تدریج با توجه به مناظره ها و سخنرانی ها پیمایش لازم را انجام داده و نامزد نهایی را مشخص کنیم .