کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز کشور از کم‌نشاطی رنج می‌برد، گفت: همه چیز برای تغییر وضع کنونی مهیاست و البته مردم هر تصمیمی که 29 اردیبهشت‌ماه بگیرند، قابل احترام است.

به گزارش مرور نیوز، مهرداد بذرپاش کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نشست شورای مرکزی این جبهه که شب گذشته برگزار شد، اظهار داشت: یک اتفاق جدید و بدیعی بین نیروهایی که موافق ادامه وضع موجود نیستند، افتاده است و آن هم این است که آنها کاملاً قائل به این هستند که شرایط امروز به هیچ عنوان مطلوب نیست.

وی افزود: امروز کشور از کم‌نشاطی رنج می‌برد، ما مدل‌های مطلوبی برای آزادی‌های اجتماعی نداشته‌ایم و حتماً کسی که سکاندار کشور می‌شود باید در حوزه نشاط و به ویژه حوزه جوانان وضعیت مطلوب‌تری به وجود بیاورد.

بذرپاش تصریح کرد: امروز همه چیز برای تغییر وضع موجود مهیاست، البته مردم هر تصمیمی که در 29 اردیبهشت بگیرند، تصمیم قابل احترامی است.

کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، بسیاری از اهداف انقلاب هنوز محقق نشده است، لذا این نیازمند یک مجاهدت است و قبلاً از این مجاهدت نیاز به با هم بودن داریم و اگر به آن خدشه‌ای وارد شود، تحقق این اهداف با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شود، در حالی که همه چیز برای یک جشن ملی مهیاست.