سخنگوی کمیسیون شوراها از عزل‌ونصب‌های سیاسی در استانداری‌ها انتقاد کرد و گفت: متأسفانه شاهد عدم تعامل فرمانداران و بخشداران با مجلس و عزل‌ونصب‌های سیاسی در استانداری‌ها هستیم.

به گزارش مرور نیوز، حسین مقصودی در خصوص سوال خود از وزیر کشور که قرار است سه شنبه (29 فروردین ماه) برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان به کمیسیون شوراها بیاید، گفت: متأسفانه عزل و نصب های سیاسی که در حوزه استانداری‌ها و بخشداری ها رخ می دهد موجب بروز مشکلاتی در کشور شده است.

نماینده مردم سبزوار، جغتای و جوین در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: از سوی دیگر شاهد عدم تعامل بخشداران و فرمانداران با مجلس هستیم که بروز اختلافات سنگینی هزینه زیادی را به کشور وارد کرده است.

وی افزود: متأسفانه سیاست های مقام معظم رهبری درباره ایجاد اتحاد و همدلی و جلوگیری از تفرقه به صورت عمدی یا سهوی زیر پا گذاشته می شود که بالغ بر صد نفر از نمایندگان نیز بر این قضیه اذعان دارند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از آنجایی که نامه های متعددی در فواصل زمانی مختلف، ازسوی نمایندگان در خصوص عدم تعامل و عزل و نصب های سیاسی وزارت کشور در استان ها داریم، این سوال را تبدیل به یک سوال ملی از وزیر کشور کرده است چرا که ضدیت ها به سمت دشمنی می رود و به جایی رسیده که مردم این اختلافات را به سخره می گیرند.