جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا دیدار کردند.

به گزارش مرور نیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار فرماندهان ارتش گفتند: امروز تقویت اقتصادی، نقطه‌ کلیدی و دارای اولویت کشور است.

ایشان با بیان اینکه همه باید قدر انتخابات را بدانند، گفتند: انتخابات را گرامی بداریم. انتخابات باید سالم، با امنیت، با سلامت و با گستردگی انجام بگیرد. ان‌شاالله به توفیق الهی همین‌ جور خواهد شد. علی‌رغم دشمنانی که مدام وسوسه میکنند. کسانی که رسانه‌های بیگانه را می‌بینند می‌دانند که دشمنان چطور دارند وسوسه می‌کنند که یک‌جوری انتخابات را خراب کنند.

رهبر انقلاب افزودند: ملت ایران ان‌شاءالله با همین بیداری و هوشیاری که همیشه نشان دادند، در مقابل این حرکت خصمانه پیش بروند و یک انتخابات گسترده، بانشاط، با شور و شوق و سالم و همراه با امنیت ان‌شاءالله اتفاق بیفتد. این برای کشور یک ذخیره‌ای خواهد بود و کشور را مصونیت بسیاری خواهد داد.

ایشان گفتند: بنده شعارهای اقتصادی را در این دو سه سال اخیر برجسته کردم برای اینکه احساس کردم دشمن از این ناحیه میخواهد ضربه بزند. وقتی ما مشکل اقتصادی داشته باشیم بخش‌های مختلف نخواهند توانست کارهای درست خودشان را انجام بدهند.

رهبر انقلاب تصریح کردند: امروز ظرفیت اقتصادی در کشور یک نقطه کلیدی و دارای اولویت است، لذاست که بنده روی این تکیه میکنم روی معیشت مردم تکیه میکنم، روی معیشت کارکنان دستگاه‌ای مختلف تکیه می‌کنم روی معیشت کارکنان نیروهای مسلح تکیه می‌کنم، اینها باید دنبال بشود اینها باید با جدیت دنبال بشود. این به عهده مسوولان است. مسوولان اگر انگیزه های دشمن را نگاه کنند انگیزه بیشتری برای این کار پیدا می‌کنند.

رهبرانقلاب در بخش دیگیری از سخنان خود با بیان اینکه قدرتهای بزرگ متجاوز، شگرد کارشان تشر زدن است، افزودند: این را بارها ما گفتیم. قدرت‌های متجاوزی که می‌خواهند در همه جا دست دراز کنند و همه جا دخالت کنند، از خودشان بزرگ‌نمایی می‌کنند، تشر می‌زنند، اخم می‌کنند. یادتان است اخم‌هایی که بعضی از دولت‌های قبلی آمریکا می‌کردند؛ حالا هم یک‌جور دیگر.

ایشان گفتند: برای یک کشور بدترین موقعیت این است که مسئولین کشور از اخم و تهدید و تشر دشمن بترسند. اگر ترسیدند در واقع در را برای ورود او و دخول او و تجاوز  و تعرض او باز کرده‌اند.

رهبر انقلاب افزودند: کار را با عقل و با منطق و با حکمت باید انجام داد در این تردیدی نیست اما با شجاعت باید انجام داد با ترسیدن با دلهره با تحت تاثیر تشر و بداخلاقی و اخم و گره ابروان قدرتمندانِ صاحبت قدرت در دنیا قرار گرفتن تحت تاثیر اینها واقع شدن اول بدبختی است. خب کسی می‌خواهد بترسد بترسد اما از طرف مردم نترسد به حساب مردم نترسد، ملت ایستادند. اگر ملت ایستاده نبود از سال 1357 تا امروز اثر و نشانی از ایران و ایرانی باقی نمی‌ماند.

ایشان گفتند: در مقابل نظامی که با مردم خود متصل است، مردم خود و ملت خود را دوست می دارد و ملتش او را دوست می دارند، دشمن چه آمریکا و چه بزرگ‌تر از آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.