صحن علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست دکترعلی لاریجانی آغاز شد.

به گزارش مرور نیوز، جلسه علنی امروز(دوشنبه، 4اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست دکتر علی لاریجانی و با حضور 212نفر از نمایندگان رأس ساعت 9 و 5 دقیقه آغاز به کار کرد.

گفتنی است سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی دستور کار نشست علنی امروز را به شرح زیر قرائت کرد:

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه حفاظت، احیاء و مدیریت تالاب‌های کشور.

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

- گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

- گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری های اقتصادی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری لهستان که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

- گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری سنگاپور که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

- گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه‌اصلاحات‌پیوست‌کنوانسیون‌بین‌المللی‌ایمنی‌جان‌اشخاص در دریا مورخ1974(1353) و آیین نامه بین‌المللی امنیت کشتی ها و تسهیلات بندی (آی. اس. پی. اس) که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است.

- گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت دوجانبه در امور کیفری بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کره.

-گزارش کمیسیون اقتصادی و تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد مناطق آزاد ، تجاری ، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور و میزان انطباق آن با اهداف پیش بینی شده برای این مناطق در پنج سال اخیر

- سوال محمد دهقانی، نماینده چناران ، طرقبه و شاندیز از وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی/