سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از ارائه گزارش کمیته ویژه کمیسیون متبوعش درباره استان‌های سیل زده به هیئت رئیسه مجلس پس از انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مأموریت علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون عمران به منظور بررسی علل و میزان خسارات در مناطق سیل‌زده، اظهار داشت: به همین منظور کمیته ویژه‌ای در کمیسیون عمران تشکیل شد و روز (دوشنبه 28فروردین) به استان‌های سیل‌زده به منظور بررسی علل و میزان خسارات وارده به مناطق سیل زده سفر کردند.

وی با بیان اینکه قرار است اعضای کمیته ویژه گزارشی از میزان خسارات سیل در مناطق سیل‌زده تدوین کنند، گفت:گزارش کمیته احتمالا بعد از سر کشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه و یا پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

سخنگوی کمیسیون عمران درباره جزئیات گزارش کمیسیون عمران، تصریح کرد: نقش دستگاه‌ها در بعد پیشگیری حادثه، عملکرد دستگاه‌ها در رابطه با نحوه امدادرسانی پس از وقوع حادثه در بعد بعد اسکان و تغذیه آسیب‌دیدگان همچنین از بعد عمرانی و میزان خساراتی که به ساختمان‌ها و تاسیسات وارد شده در این گزارش بررسی خواهد شد و در نهایت پیشنهادهای لازم به دولت به منظور رفع مشکلات داده می‌شود.