نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش پنجم وزارت امور خارجه در مورد برجام با حضور سید عباس عراقچی رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام در نخستین جلسه این کمیسیون بررسی می شود.

به گزارش مرور نیوز، کمال دهقانی فیروز آبادی اظهار داشت: قرار بود در جلسه فوق العاده این کمیسیون در روز دوشنبه هفته جاری، پنجمین گزارش اجرای برجام بررسی و گزارش 6 ماهه دوم کمیسیون قرائت شود اما این نشست فوق العاده به زمان دیگری موکول شد.


وی افزود: براساس تصمیم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بنا شد که گزارش پنجم اجرای برجام در نخستین جلسه این کمیسیون پس از دو هفته سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه بررسی شود، همچنین مقرر شد که گزارش 6 ماهه دوم کمیسیون در اجرای برجام در همان جلسه قرائت و نظرات اعضا اخذ شود و اگر نیاز به اصلاحاتی بود انجام شود.


نماینده مردم تفت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار است عراقچی معاون وزیر امور خارجه و رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام حضور یابد.


پنجمین گزارش سه‌ماهه وزارت امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد اجرای برجام روز شنبه 26 فروردین ماه به مجلس شورای اسلامی ارائه شد.


این گزارش 12 صفحه‌ای مجموعه اقدامات از 26 دی 95 تا 26 فرودین 96 را در بر می‌گیرد.