جلیل رحیمی جهان‌آبادی به عنوان رئیس، محمدباسط دورازهی و نبی هزار جریبی به عنوان نواب اول و دوم، علی کرد و علی قربانی به عنوان دبیران فراکسیون و شهرام کوسه‌غراوی نیز به عنوان سخنگوی فراکسیون مرزنشینان انتخاب شدند.

به گزارش مرور نیوز، جلیل رحیمی جهان‌آبادی نماینده مردم تربت‌جام در مجلس شورای شورای اسلامی با اشاره به جلسه اخیر فراکسیون متبوعش، گفت: در این جلسه که با حضور 70 تن از اعضا تشکیل شد، هیئت‌رئیسه فراکسیون مرزنشینان تعیین شدند.

وی افزود: در این جلسه جلیل رحیمی جهان‌آبادی به عنوان رئیس، محمدباسط دورازهی و نبی هزار جریبی به عنوان نواب اول و دوم، علی کرد و علی قربانی به عنوان دبیران فراکسیون و شهرام کوسه‌غراوی نیز به عنوان سخنگوی فراکسیون مرزنشینان انتخاب شدند.

جهان‌آبادی درباره تعیین روسای کمیته‌های تخصصی فراکسیون مرزنشینان، اظهار داشت: همچنین سیدمهدی فرشادان به عنوان رئیس کمیته سیاسی امنیتی، محسن بیگلری به عنوان مسئول کمیته اقتصادی، منصور مرادی به عنوان رئیس کمیته اجتماعی و فرهنگی و شریف‌پور به عنوان رئیس کمیته روابط بین‌الملل انتخاب شدند.

نماینده مردم تربت‌جام در مجلس درباره اهداف شکل‌گیری فراکسیون مرزنشینان، گفت: بررسی و حل مشکلات اقتصادی، بحث توسعه نیافتگی مناطق مرزی و همچنین بررسی و حل آسیب‌های خاص مناطق مرزی از جمله مهمترین اهداف شکل‌گیری فراکسیون مرز نشینان است.