ایجاد بهار آزادی، اعتماد به نفس و اتکا به رای مردم در مهندسی نظام جمهوری اسلامی ایران برای برگزیدن دوازدهمین رئیس جمهور کشور که حائز اهمیت است.

به گزارش مرور نیوز، مجید انصاری در جلسه شورای اداری استان مازندران اظهار کرد: بهار امسال با برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران رنگ و بوی دیگری یافته است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران با حضور خود در پای صندوق‌های رای باید بهار سیاسی را ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: ایجاد بهار آزادی، اعتماد به نفس و اتکا به رای مردم در مهندسی نظام جمهوری اسلامی ایران برای برگزیدن دوازدهمین رئیس جمهور کشور که حائز اهمیت است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: شخصیت رئیس جمهور با سیما، گفتار، اندیشه، رفتار، ادب و دانش وی منعکس کننده کشور و ملت ایران است.

انصاری با بیان اینکه انتخابات اعضای شورای شهر و روستاها هم بسیار با اهمیت است، گفت: مسئولیت اداره و نظارت در کشور به عهده اعضای شوراها است که باید با هدفی مهم نشاطی فزاینده و امیدی تقویت شده را در کشور ایجاد کرد.

وی اظهار کرد: استان مازندران سابقه تاریخ سیاسی ایران بوده است و مردم این استان در انتخابات پیش رو باری دیگر حضور حداکثری خود را ثابت می‌کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: متاسفانه به خدمات دولت ظلم می‌شود و برخی افراد در آستانه انتخابات در حال تخریب دولت تدبیر هستند.

انصاری با اشاره به اینکه مردم ایران از بهترین داوران هستند، افزود: تبلیغات انتخابات صحنه آزمون صداقت، امانت، عدالت و انصاف تقوای کاندیدای انتخاباتی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران با رشد و بلوغ سیاسی به راحتی شعار، تخریب و عوام فریبی را می شناسند و با تجربه حضور در صحنه های سیاسی درک درستی از محیط خود دارند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه نباید امید مردم تخریب شود، گفت: کاندیدای انتخاباتی باید برنامه‌های خود را ارائه دهند تا مردم با قضاوت نسبت به آنها تصمیم بگیرند.

انصاری یادآور شد: شناسایی تهدیدهای بزرگ موجود، توانمندی‌های قابل دریافت و برنامه ریزی برای تبدیل تهدیدها به فرصت بخشی از اهداف دولت در طول مدت اجرایی برای کشور بوده است.

وی افزود: در حالی که انتقادها و تخریب‌های فراوانی از سوی برخی رسانه‌ها به دولت شده است اما دولت تدبیر توانسته است در بخش های مختلف سیاست خارجی، حوزه سلامت، کشاورزی و شیلات دستاوردهای بسیار فراوانی داشته باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: اگر امنیت ایران بهتر از کشورهای اروپایی است نتیجه تدبیر دولت و زحمت های نیروهای نظامی بوده است.

انصاری خاطرنشان کرد: یکی از درخشان‌ترین دولت‌های جمهوری اسلامی که در شرایط سخت توانست در زمینه‌های بسیاری به فعالیت بپردازد دولت تدبیر است که امید است مردم با رای خود به این اقتدار تداوم ببخشند.