رئیس مجلس شورای اسلامی درپیامی شهادت مرزبانان در درگیری با اشرار مسلح و گروه های تروریستی درمیرجاوه را تسلیت گفت و تاکید کرد:فرزندان قهرمان ایران همواره هوشیار و بیدار در راه پاسداری و حراست از مرزهای کشور و مبارزه با گروه های شرور شجاعانه ایستادگی کرده اند و شهادت را افتخاری بزرگ برای خویش می دانند.

به گزارش مرور نیوز، در متن پیام علی لاریجانی آمده است: شهادت مرزبانان شجاع و دلاور هنگ مرزی میرجاوه در درگیری با اشرار مسلح و گروه های تروریستی موجب تاسف شد.
وی تاکید کرد: دشمنان کوردل بارها با اینگونه اقدامات تلاش کرده اند در امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران خدشه وارد کنند، اما فرزندان قهرمان ملت همواره هوشیار و بیدار در راه پاسداری و حراست از مرزهای کشور و مبارزه با گروه های شرور شجاعانه ایستادگی کرده اند و شهادت را افتخاری بزرگ برای خویش می دانند.
رئیس مجلس ضمن عرض تسلیت شهادت این عریزان به ملت شریف ایران و خانواده های آنان ، برای این شهدای سرافراز جایگاه رفیع الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از خداوند متعال مسالت کرد.
به گزارش مرور نیوز، 11 نفر از ماموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نیروی کادر و هشت سرباز وظیفه حدود ساعت 20 چهارشنبه شب در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست ها قرار گرفتند.
متاسفانه سه درجه دار و 6 سرباز وظیفه مرزبانی در این حادثه بر اثر تیراندازی با تیربار گرینف به شهادت رسیدند.