عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخاباتی نامزدها گفت: محتوای برنامه مناظره امروز کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مسائل اجتماعی است و مسائل اقتصادی و سیاسی در 2 مناظره بعدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش مرور نیوز ، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی، گفت: محتوای مناظره امروز کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مسائل اجتماعی است و موضوعات اقتصادی و سیاسی در مناظره‌های بعدی کاندیداها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: طبق تصمیم کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخاباتی نامزدها بنا بوده تا در مناظره امروز مسائل اجتماعی مورد بحث قرار گیرد و مسائل اقتصادی و سیاسی در دو مناظره بعدی نامزدها مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخاباتی نامزدها اظهار داشت: مناظره امروز کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ساعت 16 و 30 تا 19 و 30 دقیقه برگزار می‌شود و از ساعت 16 تا 16 و 30 مبانی تبلیغات انتخاباتی برای نامزدها از سوی اعضای کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخاباتی نامزدها تشریح و قرعه‌کشی برای تعیین صندلی نامزدها در مناظره انجام می‌شود.

قاضی‌زاده با بیان اینکه ساعت 16 و 30 هر 6 نامزد برای شرکت در مناظره وارد سازمان می‌شوند،‌خاطرنشان کرد: بناست تا در خلال برنامه 3 ساعته مناظره آنتراکت 15 دقیقه‌ای داشته باشند که جزئیات این امر و سایر موضوعات در دستور کار مناظره توسط مجری برنامه اعلام می‌شود.

وی در پایان گفت: تمام برنامه‌ها از ساعت 14 و 30 و ورود نامزدها به سازمان صدا و سیما و بحث قرعه‌کشی و آغاز مناظره در رسانه ملی به صورت زنده پخش خواهد شد.