وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با رئیس مجلس ملی پاکستان گفت: روابط دو کشور در سطح خوبی قرار دارد و با توجه به تاکید سران دو دولت مناسبات دو کشور در زمینه های مختلف قابل توسعه است.

به گزارش مرور نیوز، محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در دیدار با ایاز صادق، رئیس مجلس ملی پاکستان اظهار داشت: روابط دو کشور در سطح خوبی قرار دارد و با توجه به تاکید سران دو دولت مناسبات دو کشور در زمینه های مختلف خصوصا در زمینه کنترل مرزها قابل توسعه است.

ایاز صادق رئیس مجلس ملی پاکستان نیز ضمن ابراز تاسف و تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از مرزبانان کشورمان گفت: ایران یکی از مهمترین کشورها برای پاکستان است و ما به عنوان دو کشور همسایه، مسلمان و دوست می توانیم بهترین و بیشترین همکاری ها را داشته باشیم.

ایاز صادق در پاسخ به طرح موضوعات مرزی توسط دکتر ظریف اظهار داشت: در این زمینه آمادگی کامل برای همکاری و هماهنگی برای پیشگیری از این حوادث تلخ و مبارزه با تروریست ها از طرف پاکستان وجود دارد.

در پایان این دیدار مقرر گردید که مقامات نظامی و انتظامی دو کشور در خصوص راهکارهای پیشگیرانه و مبارزه با تروریست همکاری و هماهنگی بیشتری داشته باشند.