انتخابات یکی از حساس ترین اتفاقات کشورمان است و انتخابات شوراهای اسلامی شهر مشهد به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام از حساسیت بالایی برخوردار است .

به گزارش مرور نیوز، این روزها شاهد تبلیغات متعدد و رنگارنگ از نامزدهای انتخابات شوراها توسط کانال ها و سایت هایی هستیم که مانند قارچ روییده و برخی بدون مسئولیت اخلاقی حرفه‌ای و تنها به امید پول یا جایگاه آتی، دست به تبلیغی می زنند که ممکن است به سبب انتخاب اشتباه مردم، در آینده شهرشان تاثیر منفی داشته باشد.

از سوی دیگر نا اگاهی و  کار نابلد بودن برخی از این پایگاه های تحلیلی حمایتی از شخصیت ها اسیب جدی تری را برای قشر فرهیخته جامعه فرهنگی اهالی رسانه دربر خواهد داشت که متاسفانه با اشغال فضای مجازی شرایط گل به خودی را مهیا می‌کنند که می تواند دیدگاه مخاطبین هم نسبت به رسانه های گروهی و جمعی را کمی با مخاطرات قبل بعد طراحی و تداعی کند.

یکی از اصول اولیه بحث اطلاع رسانی منبع کسب خبر می باشد که باید به درستی معرفی شود اما همین نیوز های  که هر روز در زمان انتخابات به جمعشان اضافه می شود سایت های بدون مجوز رسمی از مراجع قانونی اند.

متولیان این اتفاق مهم و پیگیری کننده دامنه های این سایت های بدون مجوز نباید اجازه دهند افراد سود جو فعالیت های خود را در فضا های متفاوت مجازی که تاثیر گذار هستند دنبال کنند و دستگاه نظارتی به جدیت هر چه تمام جلوی فعالیت های روز افزون سایت های بدون مجوز را بگیرید که اعتماد اکثریت قریب به اتفاق مردم جامعه اعتمادشان از نیرو های خبری کم تر نشود.

باید به هوش بود که مردم در پای صندوق های رای اسیر  شوهای تبلیغاتی نشود.