مشاور عالی ستاد روحانی در استان خوزستان با بیان اینکه روحانی در سرمایه‌گذاری نظم ایجاد کرد، گفت: طرح سلامت از افتخارات دولت در بحث سلامت مردم است.

به گزارش مرور نیوز از اهواز، محمد مهر‌علیزاده امروز در نشست خبری ستاد انتخاباتی روحانی در استان خوزستان با اصحاب رسانه اظهار داشت: روحانی یک نظم را در سرمایه گذاری ایجاد کرد.

مشاور عالی ستاد روحانی در استان خوزستان گفت: باید اطلاع رسانی شود که مردم اجازه ندهید با شعارهای عوام فریبانه سررشته‌های اقتصاد به دست کسانی برسد که فاقد برنامه هستند. صحبت‌های که ارائه شده جزء مفاهیم کلی و برنامه‌ای که بخواهد از برنامه ششم حمایت کند وجود ندارد. نباید اجازه داد آرامشی که در اقتصاد ایجاد شده سیگنال‌هایی به آن وارد شود.

مهرعلیزاده عنوان کرد: در زمینه پرواز مشکل خرید قطعات فرسوده داشتیم و این اکنون برطرف شده است.

وی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم در زمینه قطر و منطقه عسلویه توانستیم 11 فاز را تکمیل کنیم، ادامه داد: گندم به خودکفایی و صادرات رسیده، همچنین در زمینه طرح سلامت باید گفت که از افتخارات دولت بحث سلامت مردم است.

مشاور عالی ستاد روحانی در استان خوزستان بیان کرد: اهواز سومین شهر حاشیه‌نشین کشور است و در این دولت 23 پروژه در این مناطق اجرایی شده است. درآمد خوزستان باتوجه به تلاش‌هایی که انجام شده اکنون به 2 هزار میلیارد افزایش پیدا کرده ‌و اگر تغییری در دولت انجام شود تمام این پیگیری‌ها روز از نو می‌شود، بنابراین نگه‌داری و پاسداری از این موضوع مستلزم این است که این دولت بتواند فعالیت کند.