عضو جبهه مردمی انقلاب اسلامی گفت: مردم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری صداقت و درستکاری را مورد توجه قرار داده و دست به انتخاب اصلح می زنند.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا زاکانی روز دوشنبه در جمع هواداران حجت الاسلام رئیسی در مسجد قدس اردبیل افزود: اگر صلاح مملکت و مردم را خواهانیم باید کاری کنیم تا مردم اصلح ترین فرد را انتخاب کنند و برای تحقق این امر هم لازم است حرکت جدی از سوی مردم وفعالان سیاسی ورسانه ای صورت بگیرد.
وی بابیان اینکه انتخابات سرنوشت یک کشور را تعیین می کند افزود:انتخابات در ادوار مختلف منجر به تغییر شده واین انتخابات هم قطعا تغییراتی زیادی را در اوضاع سیاسی ،اقتصادی ،اجتماعی وفرهنگی خواهد گذاشت .
زاکانی با اشاره به شعار نامزدهای ریاست جمهوری افزود: متاسفانه در تبلیغات کاندیداها شاهد شعار های ساختارشکن هستیم که نشانگر نبود برنامه برای اد اره کشور می باشد.
وی درخصوص مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری افزود: 2 مناظره تاکنون از طریق صداو سیما پخش شده که هر 2 مناظره مشخص شد که دست برخی کاندیداها در ارایه برنامه و گزارش عملکرد خالی است.
عضو جبهه مردمی انقلاب اسلامی افزود: در این مناظره ها آقایان جهانگیری و روحانی یک ماموریت دارند و چون با یک هدف و نیت وارد انتخابات شدند در مقایسه با دیگر کاندیداها وقت زیادی برای اظهار نظر دارند.
زاکانی سادگی زندگی رهبر معظم انقلاب را یادآور شد وگفت: رهبری الگوی سادگی و صداقت هستند ومسئولان دیگرهم باید از این رفتارها و کردارهای رهبری در بحث صداقت وراستگویی الگو بگیرند.
وی بااشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: مردم در این انتخابات با حضور حداکثری خود فداکاری خود را به انقلاب ونظام نشان خواهند داد.
نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد :درهردوره از انتخابات مردم بخوبی در صحنه حاضر شده و اقتدار و صلابت خود را به نماش گذاشتند.