نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه اخلاق مهمترین مولفه انتخابات است و هر نامزد انتخاباتی فرزند نظام و سرمایه انسانی است که نباید شخصیت وی تضعیف شود، گفت: محور تبلیغات باید معرفی برنامه ها قرار گیرد و از رقابت ناسالم پرهیز شود.

به گزارش مرور نیوز، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز دوشنبه افزود: هدف انتخابات مشارکت آگاهانه مردم در تصمیم سازی و سرنوشت کشور است و در جریان تبلیغات انتخابات همه باید پاسدار حریم اسلام و آرمان های ناب انقلاب اسلامی باشند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: فعالیت های تبلیغاتی انتخابات باید حول محور ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی انجام شود و آحاد جامعه به ویژه نمایندگان جریان های سیاسی و فکری باید در سایه انصاف و تدبر، تبلیغات انتخاباتی را به پیش ببرند و با همگرایی، توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
وی اظهار کرد: فراهم کردن شرایط مساوی سخنرانی نامزدهای ریاست جمهوری در زمینه تامین مکان و لحاظ مسائل امنیتی و انتظامی در اراک ، تدبیری حکیمانه است و برای حضور و سخنرانی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اراک، مصلی بیت المقدس در این کلانشهر به مساوات در اختیار نامزدهایی است که به این خطه سفر می کنند.
وی ادامه داد: پس از سخنرانی حجت الاسلام رئیسی یکی از 6 نامزد ریاست جمهوری در مصلی بیت المقدس اراک، مطالبی با مضمون حمایت تولیت مصلی از جریانی خاص در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مطرح شد در صورتی که پیش از این نیز در نشست های مختلف آمادگی مصلی بیت المقدس برای سخنرانی همه نامزدها مطرح شده بود و هر یک از پنج نامزد دیگر هم که به اراک سفر کند می تواند از این مکان و تریبون با مردم سخن بگوید و دیدگاه های خود را بیان کند.
امام جمعه اراک اظهار کرد: مصلی بیت المقدس اراک، مکانی برای همه طیف های مردمی است و فارغ از جناح بندی و سیاست زدگی هر 6 نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری و سران قوای سه گانه که به استان مرکزی و اراک سفر می کنند می توانند از این مکان برای انعکاس دستاوردهای نظام و برنامه های آتی کشور استفاده کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت به صورت همزمان برگزار می شود.