رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات پیش رو امیدواریم شاهد خلق حماسه دیگر باشیم که تضمین کننده راه و آرمان های انقلاب باشد.

به گزارش مرور نیوز، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در دیدار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حجت‌الاسلام حسن روحانی که در تالار شهید مدرس ساختمان مشروطه مجلس برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای دو وظیفه ملی و تخصصی خود ستاد نمایندگان حامی رئیس جمهور را تأسیس کردند و تلاش آنها برای حضور حداکثری مردم است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مردم و نگاه مثبتی که انقلاب و قانون اساسی به حضور مردم دارد، گفت: در انتخابات پیش رو امیدواریم شاهد خلق حماسه دیگر باشیم که تضمین کننده راه و آرمان های انقلاب باشد.

رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه انگیزه دوم نمایندگان حامی دولت تلاش برای ارائه عملکرد دولت است، گفت: لازم است برای مردم تبیین شود که ادامه راه دولت ضروری است.

عارف ادامه داد: نمایندگان تلاش دارند تا در حوزه‌های انتخابیه به بیان دستاوردهای دولت و ایجاد امید برای ادامه این راه بپردازند.

رئیس فراکسیون امید گفت: امیدواریم در 29 اردیبهشت بار دیگر مسیر خرداد 92 ادامه یابد تا اهداف دولت و سیاست‌های برنامه ششم تحقق یابد.