مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان ویدئوی منتشر شده منتسب به خود و شایعات مربوط به حمایت یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی را تکذیب کرد.

به گزارش ایرنا، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی روز شنبه در دیدار با سیدفتاح حسینی مشاور اقوام استاندار آذربایجان غربی و رییس ستاد انتخابات ریاست جمهوری حزب اعتدال و توسعه آذربایجان غربی ویدیوی منتسب به خود و شایعات مربوط به حمایت از ابراهیم رییسی را تکذیب کرد.
مولوی اسماعیل ملازهی مدیر دفتر مولوی عبدالحمید و معاون اداری حوزه علمیه دارالعلوم مکی اهل سنت زاهدان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: مولانا عبدالحمید از هیچ کاندیدایی اعلام حمایت نکرده و فقط مردم را به شرکت گسترده در انتخابات تشویق و دعوت کرده است.
در روزهای اخیر ویدیویی از سخنرانی مولوی سلامی در حمایت از سید ابراهیم رئیسی در فضای مجازی منتشر شده که برخی افراد در فضای مجازی و پخش شایعاتی آن را به مولوی عبدالحمید نسبت داده اند.
همچنین شایعاتی در خصوص حمایت امام جمعه مسجدمکی اهل سنت زاهدان از حجت الاسلام ابراهیم رییسی منتشر شده بود که وی آن را نیز تکذیب کرد.