محمود صادقی اصلاحات را پیروز مناظرات دانست و افزود: جریان اصلاحات در سال 94 سطح انتظاراتشان را به حداقل و سطح مشارکت را به حداکثر رساندند و بر این اساس بافت مجلس شورای اسلامی تغییر یافت و آثار ارزشمندی بر جای گذاشت.

به گزارش مرور نیوز، نماینده مجلس شورای اسلامی در تجمع حامیان روحانی در ستاد دانشگاهیان و سلامت زاهدان گفت: ما در سال 92 با سیاست های درست اقتصادی و سیاست انقباضی توانستیم از افزایش تورم جلوگیری کنیم. کاهش نرخ تورم از بالای 40 درصد به زیر 10 درصد اتفاقی تاریخی است.

صادقی در ادامه اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با برخورداری از تیم مسلط به دیپلماسی جهانی به نتایج خوبی دست یافت.

وی همچنین در این خصوص افزود: کار اخلاقی دکتر عارف در عرصه سیاسی ایران و ائتلاف پیش بینی نشده باعث رقم خوردن این سرنوشت و به قدرت رسیدن دولت تدبیر و امید شد.

صادقی با ذکر این موضوع که ما تعهداتی را برای نظارت بر فعالیت‌های هسته‌ای پذیرفته‌ایم افزود: ما در بازی برد برد قرار گرفتیم و حقوق هسته‌ای ما به رسمیت شناخته شد؛ چرا که برقرار شدن توافق هسته‌ای ضمن این که سبب ادامه فعالیت‌های هسته‌ای شد سبب خارج شدن کشور از انزوا و ایران هراسی نیز شد.

وی در ادامه بیان کرد: ما نمی‌گوییم برجام معجزه می‌کند اما با وجود خفقانی که جهانیان ایجاد کرده بودند اجازه نفس کشیدن به کشور داد هر چند که در ابتدای انعقاد برجام سنگ اندازی‌های فراوانی صورت گرفت اما اینک شاهد استقبال برخی از منتقدان برجام نیز هستیم.

صادقی با اشاره به مشکلات سال 92 گفت: در سال 92 با موج شکایت‌ها روبرو شدیم و حدود 15 هزار مورد شکایت در حوزه اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان داشتیم و فضای آشفته و ناامنی بر دانشگاه‌ها حاکم‌ بود. در این سال مردم انتخابات را به رفراندوم تبدیل کردند. ذخایر نفتی در این سال 92 نصف شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در بخش‌های مختلف خدمات بزرگی داشته است اظهار کرد: آقای روحانی به بسیاری از وعده‌های خود عمل کرده است و اکنون ناعادلانه است که برخی‌ با کارشکنی مردم را از رای خود مایوس کنند.

وی افزود: در دولت یازدهم علی‌رغم کاهش درآمدهای نفتی، حقوق کارکنان دولت به مراتب افزایش یافته است.

صادقی در پایان بیان کرد: عمده روش‌های جناح مقابل عوام فریبی و توهین به شعور مردم است و برخی از دستگاه‌ها به جای اینکه فساد را مشکل بدانند آن را راه حل می‌دانند.

امینی فرد نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز که در این جمع حضور داشت بیان کرد: اردیبهشت 96 برهه‌ای خاص از تاریخ است و تصور همه فرهیختگان و عقلای جناح‌های سیاسی بر این است که تداوم مسیر اعتدال به صلاح ملت است.

امینی فرد افزود: باید یادآوری کنیم دولت تدبیر و امید در طول چهار سال گذشته توفیقات خوبی داشته است که یکی از مهمترین توفیقات این دولت طرح تحول نظام سلامت است.

وی خاطر نشان کرد: این دولت در ارتباط با سلامت اولویت همه را مدنظر داشته است.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه ممکن است نقدهایی هم علاوه بر مزایای طرح تحول نظام سلامت بر آن وارد باشد افزود: مجلس شورای اسلامی و وزارت بهداشت و درمان همواره به دنبال برطرف کردن مشکلات نظام سلامت در برنامه ششم هستند.

امینی فرد اولویت سلامت در بین سیاستگذاران مملکت و گسیل اعتبارات مشخص در حوزه سلامت را علت رضایت مردم دانست و افزود: تداوم طرح تحول سلامت مستلزم کمک خواهی از جامعه پزشکان است.

وی در پایان بیان کرد: دولت یازدهم توفیقات مطلوبی داشته و امیدواریم با رای اعتماد ملت ایران در 29 اردیبهشت ماه شاهد تداوم این دولت باشیم.