رییس ستاد انتخابات روحانی در خوزستان گفت: براساس نظرسنجی‌های اخیردر این استان، آرای روحانی پس از مناظره سوم در خوزستان به 65 درصد افزایش پیدا کرد و طبق پیش بینی ها آرای وی نسبت به سال 92 دو برابر می شود.

به گزارش مرور نیوز، حمید کهرام روز دوشنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در این ستاد اظهار کرد: براساس نظرسنجی ها، پیش از مناظره‌ها آرای روحانی 60 درصد بود اما بعد از مناظره سوم، این آرا افزایش خوبی پیدا کرد.
وی افزود: روحانی در این دوره از انتخابات حرف های خودش را زد و نشان داد که رقبا، حرف و برنامه‌ای برای گفتن ندارند و در مناظره آخرنیز، رقبا جز ایرادات و حمله نابجا به روحانی، برنامه اجرایی برای دولت خودشان نداشتند.
رییس ستاد انتخاباتی روحانی در خوزستان بیان کرد: در 2 هفته گذشته که هنوز رای‌های خاکستری به میدان نیامده بودند اعلام کردیم که هدف ما رسیدن به آرای 70 درصدی است و هنوز در این جهت در حال حرکت هستیم به نظر من با سفر روحانی به استان خوزستان آرای 65 درصد به 70 درصد خواهد رسید.
وی توضیح داد: وقتی جناح مقابل برنامه ای برای اجرا ندارد، قطعا همان برنامه های دولت اصولگرا را اجرا می کنند و اطرافیان رییسی همان هایی هستند که در اطراف رییس دولت نهم و دهم هستند، آن‌ها برنامه‌های‌شان را اجرا کردند و نتیجه های آن را ما دیدیم.
کهرام گفت: پیش بینی می‌کنیم بیشترین آرای روحانی در خوزستان مربوط به مردم ایذه است و بالای 90 درصد به او رای خواهند داد.
وی با اشاره به تعداد ستادها در کل استان توضیح داد: تعداد بسیار زیادی ستاد مردمی در سطح استان داریم و در بسیاری از شهرها با سیاستی که این دوره اجرا شد مدل 2 ستادی بود و در هر شهر 2 ستاد در حال فعالیت است.
این فعال سیاسی با اشاره به لیست امید شورای شهر در اهواز گفت: ستاد روحانی به هیچ وجه در تعیین لیست امید دخالتی نداشته است و شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در خوزستان به این نتیجه رسید که لیست ارایه ندهد اما تعدادی از احزاب اصلاح طلب حق خودشان دانستند که تعدادی از کاندیداها را را انتخاب کنند.
رییس ستاد انتخاباتی روحانی در خوزستان با اشاره به برنامه حضور دکتر روحانی در شهر اهواز در روز سه شنبه هفته جاری گفت: از استانداری و شورای تامین استان گلایه مند هستیم چراکه نظرشان راجع به مکان حضور دکتر روحانی را باید هفته قبل به ما اعلام می کردند نه اکنون که فقط یک روز پیش از ورود آقای روحانی به اهواز به ما اطلاع داده اند.
ظبق برنامه اعلام شده ، حسن روحانی عصر سه شنبه ساعت 18 در استادیوم تختی اهواز با مردم این شهر دیدارمی کند .