عضو شورای تامین شهرستان گرگان گفت: سخنرانی غلامحسین کرباسچی در گرگان لغو شد.

به گزارش مرور نیوز، سید علی مهاجر عصر امروز با حضور در جمع خانواده شهدای مدافع حرم استان گلستان در گلزار شهدای گرگان اظهار داشت: از شما خانواده شهدای مدافع حرم قدردانی می‎کنیم که فررزندان و همسرانتان از اسلام دفاع کردند و امروز شما با بصیرت از حریم شهر دفاع کردید.

وی تصریح کرد: شهدای شما مدافع حرم بودند و شما مدافع حریم انقلاب و اسلام و شهر هستید و قدردانی می‎کنیم از اینکه در این عرصه که شاید فردی فراموش کند که ما هنوز مدافع هستیم شما با حضور خود تلنگر زدید.

عضو شورای تامین شهرستان گرگان ادامه داد: اگر فردی به حریم شما و دین شما تعدی کند با حرکت‎های متعدد به دهانشان می‎زنید و آمدم تشکر کنم از شما همچنان بیدار و هوشیارید و به ما تذکر می‎دهید اگر راهی را اشتباه برویم.

مهاجر اظهار کرد: گلستان ما زیبنده مردم خوشنام است و در 29 اردیبهشت ماه مردم ما نشان خواهند داد که به انسان‎هایی رای خواهند داد که انقلابی هستند.

عضو شورای تامین شهرستان گرگان افزود: آمدم بگویم شهدا شرمنده‎ هستیم و امید داریم که انجام وظیفه کنیم و احسن به شما که چنین فرزندانی را تربیت کردید و آماده‎اید با معاندان نظام مقابله کنید.