دکتر روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر سه شنبه در جمع با شکوه هوادارانش در ورزشگاه تختی اهواز گفت: اجازه نخواهیم داد تحریمها به کشور بازگردند.

به گزارش مرور نیوز، وی با اهداء سلام و تحیت به مردم پایتخت دفاع مقدس ایران و سرزمین شلمچه و طلائیه، مردم خوزستان را مرزداران ایران اسلامی خواند و گفت:
جای جای این سرزمین خون بار در برابر تجاوز دشمن ایستاد.
وی در ادامه افزود: ما از سال 92راهی را آغاز کردیم که در بعضی موارد موفق بودیم و در برخی موارد نیز در نیمه راهیم و تلاش خواهیم کرد تا بر نواقص و مشکلات چیره شویم.
حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه همواره از حقوق مردم ایران دفاع کرده ایم ادامه داد: در طول این مدت همه دست به دست هم دادیم تا تحریم را از سر ایران برداریم و در این راه هم موفق شدیم.
وی گفت: اجرای طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی خوزستان که سالها بر زمین مانده بود را در ابتدای دولت آغاز کردیم و آن را تا آخر امسال به پایان خواهیم رساند.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: هنوز راهی طولانی در پیش داریم و باید تلاش نماییم تا این راه را با کمک و همدلی به پایان رسانده و به سرمنزل مقصود برسانیم.
وی اظهار کرد: اولین مصوبه سال 96 در دولت اجرای چند طرح ویژه برای خوزستان بوده است که برای آب شرب همه شهرها و روستاها ده هزار میلیارد تومان مقرر و مصوب کرده ایم.
وی خطاب به جمعیت حاضر در ورزشگاه تختی اهواز که شعار می دادند ما که هوا نداریم بازهم هواتو داریم گفت: می دانیم گرفتار ریزگرد هستید اما باید با ریزگردها مقابله کنیم.
وی افزود: باید طرح ملی و فراملی را برای مهار ریزگردها اجرا کنیم و به شما خوزستانی ها قول می دهم اولین اولویت دولت دوازدهم محیط زیست خوزستان باشد.
روحانی خاطرنشان کرد:تنها با همکاری و تعامل با کشورهای منطقه می توانیم جلوی ریزگردها را بگیریم و با آتش زدن سفارتخانه های دیگر کشورها دردی درمان نمی شود.
روحانی اظهار کرد: بدون اتحاد و امنیت و رابطه درست با همسایگان پیشرفت امکان پذیر نخواهد بود بنا بر این راهی بجز تعامل و دوستی با کشورهای همسایه نداریم.
دکتر روحانی در ادامه افزود:خودمان باید مشکلات کشورمان را حل کنیم و باید همه باهم متحد باشیم.
وی خطاب به مردم خوزستان گفت: به حول و قوه الهی منطقه اروند را سامان خواهیم داد تا منافع مهم اقتصادی آن در خدمت مردم استان خوزستان باشد.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اگر می خواهید چهار سال بهتری داشته باشیم و مشکلات را حل کنیم باید روز جمعه همه پای صندوقهای رای برویم.
وی در ادامه با تشکر و قدردانی از دکتر جهانگیری دیگر نامزد دوره دوازدهم ریاست جمهوری که امروز از این انتخابات انصراف داد گفت:از برادرم دکتر جهانگیری تشکر می کنم زیرا او به انتخابات قدم گذاشت تا اطلاعات لازم را به مردم بدهد و واقعیت ها را در مناظره ها بگوید.
وی اظهر داشت: من جهانگیری را خوب می شناسم و خدمات او را در دولت یازدهم دیده ام و خوب شد که به میدان آمد تا همه مردم لیاقت های این سرباز انقلاب را ببینند و من از این سرباز فداکار انقلاب و ملت تشکر می کنم.
وی با بیان اینکه وحدت همه ما برای روز جمعه لازم است، تاکید کرد: مردم اگر حقوق شهروندی و آزادی می خواهید و پیشرفت خوزستان را می خواهید روز جمعه بیایید و همه دوستانتان را پای صندوق بیاورید.