جشنواره فیلم و عکس انتخابات 96 از سوی معاونت امور استان‌های رسانه ملی و با همکاری شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در سراسر کشور برگزار و شرکت کنندگان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری می‌توانند آثارشان را به پایگاه اینترنتی «نگاه» ارسال کنند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت امور استانها، در این مسابقه آثار صرفا تولیدی (تهیه شده توسط موبایل یا دوربین) در قالب ویدئو و عکس قابل پذیرش است.

آثاری که در قالب آلبوم تصویری (مجموعه عکس) تهیه و ارسال میشوند باید با فرمت jpg بوده و همگی با هم و بدون فولدر تحت یک قابل zip شده و برای سایت www.negahmedia.ir ارسال شود.

همچنین حداکثر حجم فایل قابل پذیرش برای آلبوم تصویری فایل zip شده 10 مگا بایت است و نباید نام فایل‌های عکس عددی باشد.

بنا براین گزارش، ترجیحاً تاریخ، زمان و مکان عکسبرداری روی عکسها شامل استان، خیابان، محل و.. ذکر شوند. فرمت آثار ویدیوئی نیز 4mp و حداکثر حجم مجاز 20 مگابایت و حداکثر زمان پنج دقیقه است.

علاقهمندان به شرکت در مسابقه لازم است در سایت اینترنتی نگاه www.negahmedia.ir ثبت نام نموده و پس از تکمیل عضوبت و ورود به سایت از طریق شناسه کاربری، اقدام به ارسال آثار خود نمایند.

شایان ذکر است مخاطبانی که از قبل در این سایت عضویت دارند، نیاز به ثبت نام مجدد ندارند. مخاطبان گرامی میتوانند هر گونه سوال یا ابهام را از طریق صندوق الکترونیکیnegah@irib.ir مطرح کنند.

آثاری که درخصوص موضوع اثر، دارای توصیف تشریحی (متن) باشند، در اولویت انتخاب قرار خواهند داشت.