وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: همگان می دانند که آنچه برای ما اهمیت دارد، تامین امنیت ملی است و در این راه، هر نوع توانی که لازم باشد دراختیار خواهیم گرفت و برای به کارگیری آن هم هیچ ابایی از کسی نداریم.

به گزارش مرور نیوز، سردار سرتیپ پاسدار «حسین دهقان» روز جمعه پس از انداختن آرای خود به صندوق حوزه انتخابیه حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران از مردم خواست بدون تامل و هرچه سریعتر به پای صندوق های رای بیایند و یک حماسه پر شور و برگ زرین دیگری را از تاریخ انقلاب و نظام رقم بزنند.
وی افزود: امروز در صحنه منطقه ای و جهانی نگاه خاصی به ملت ما و تمام دوربین ها، افکار و چشم ها روانه صندوق رای است تا ببینند ملت ما چگونه در عرصه صیانت از انقلاب، تضمین امنیت و ایجاد قدرت فراتر برای برداشتن گام های بزرگ تر در جهت رشد و تعالی و توسعه کشورشان حضور می یابند.
دهقان تاکید کرد: امروز توسط ملت بزرگ ما حماسه پرشکوهی رقم خواهد خورد و دنیا باز هم خواهد دید آنچه که در کشور ما به عنوان مردمسالاری دینی مطرح است، یک حقیقت غیر قابل انکار است و تمام آنهایی که دغدغه حضور مردم، اعمال دیدگاه های آنها و یا مسائلی نسبت به مردم و انقلاب دارند، این انتخابات را تحلیل می کنند.
وی خاطر نشان کرد: ملت ما همانگونه که در دوران دفاع مقدس با خلق حماسه ها، خرمشهر را آزاد کردند و عملیات فتح المبین انجام دادند که این عملیات نماد و عینیت یافتن حضور مردم در صحنه انقلاب بود، امروز نیز شاهد تکرار آن خواهیم بود.
دهقان بیان داشت: آنچه مهم است، حضور آگاهانه و توام با بصیرت مردم است و نتیجه هر چه باشد مبارک است و پیروز انتخابات هم ملت بزرگ ایران هستند.
وزیر دفاع در پاسخ به سوالی درباره تحریم اخیر برخی افراد و شرکت های ایرانی توسط دولت آمریکا در راستای برنامه های موشکی کشورمان گفت: بار اول نیست که آمریکایی ها دشمنی، عناد و کینه خود را نسبت به انقلاب و نظام ما و نسبت به توانمندی های ما در قالب تحریم افراد یا شرکت ها و به عبارتی تحریم های عمومی کشور اعلام می کنند و این هم در شمار اقدامات قبلی آنهاست.
دهقان تصریح کرد: برای ما مهم این است که دنیا باید بداند ما به عنوان یک کشور مستقل اراده و عزم ملی خودمان بر رفتارمان حاکم است نه نهیب و تشر و خواسته آنها، ملت ایران مصلحت و منفعت خودش را می شناسد و در آن مسیر گام بر می دارد.
وزیر دفاع تاکید کرد: برنامه های ما در حوزه دفاع موشکی مشخص است و بارها اعلام کردیم در مسیر اجرایی کردن برنامه ها جز اراده و تصمیم خودمان هیچ اراده ای نمی تواند دخالت کند.
وی درباره اینکه توصیه انتخاباتی خود به مردم برای فردای انتخابات چیست، گفت: مردم باید نتیجه عملکرد خود و حضور خود را به جشن و شادی بنشینند. مهم این است که مردم آمده اند و وظیفه دینی و ملی خودشان را انجام داده اند.
دهقان یادآور شد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما باید نظم را قبل، حین و بعد از انتخابات داشته باشیم.
وی درعین حال هشدار داد: ممکن است بعد از اعلام نتایج، افراد یا گروه هایی به عنوان طرفداری از یک نامزد پیروز یا پیروز نشده، دست به اقداماتی بزنند که ملت بزرگ ما باید از این امر مراقبت کنند.
وزیر دفاع تاکید کرد: آنچه اهمیت دارد، اجرای مر قانون، تمکین از قانون و پذیرش رای مردم است و پیروز اصلی میدان، مردم هستند.
وی تصریح کرد: هر فردی که به عنوان رئیس جمهوری منتخب سر کار بیاید باید به مردم خدمت و خواسته های آنها را دنبال کند، دغدغه های رهبری را مورد توجه قرار دهد تا مسیر عزت و استقلال کشور شکوفاتر شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 56 میلیون و 410 هزارو 234 نفر واجد شرایط لازم رای دادن هستند که یک میلیون و 350 هزار و 294 نفر برای نخستین بار می توانند در انتخابات شرکت می کنند.